Zwanger wat nu?
Het is nu zondag en ben afgelopen dinsdag erachter gekomen dat ik zwanger ben van mijn vriend waar ik net 5 maanden mee samen ben. Ik ben 20 jaar en ik heb het er al met mijn moeder en vriend en een oom en tante over gehad ik zat helemaal op een grote roze wolk maar mensen trappen me er net zo makkelijk weer vanaf! Met de vragen waar agaat het kindje slapen?(we wonen allebei nog thuis in een niet bepaald groot huis of slaapkamer) wie past op als jullie zijn werken? Hoe gaan julliendit financieel aanpakken? Is jullie relatie er stabiel genoeg voor? En t ergste is dat ze zeggen het is nu nog niks!! Het is net 2 mm ofzo kan daar zo boos om worden! Ben zoiezo erg misselijk en snel emotioneel en vreselijk veel pijn aan me borsten! Me vriend weet er ook niet echt raad mee dus heb t gevoel dat t allemaal op mij afkomt maar abortus vind ik een makkelijke uitweg voor nu maar wat is het op latere termijn? Hebben jullie adviezen of soort gelijke dingetjes deel het aub met me! Weet me geen raad.
Groetjes daisy
Toegevoegd na 23 minuten:
Ik weet niet hoe ik zelf een reactie moet neer zetten dus doe het even zo bedankt iedereen voor je mening en uitleg! Ik wil dit kind houden heel graag zelfs heb altijd al kinder wens gehad maar dit is zo niet te beseffen! En me vriend is 24 en zegt er ok klaar voor te zijn en we weten het nog geen week dus inderdaad we hebben nog genoeg tijd ouzo tot de 3 maanden maar kan je in 3 maanden weten of je er echt voor je kind kan zijn?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.