Moeder gevoelens?!
Hallo allemaal! Ik ben een jonge vrouw van bijna 19 en ik ben nogal in de war. Ik heb een ontzettende sterke drang naar zwangerschap, moederschap etc. Ik heb een vaste vriend bijna een jaar. Maar je ziet het al aan de leeftijd het is vrijwel onmogelijk! Ik heb nog geen vervolgopleiding afgerond, woon thuis, alle dingen om juist geen baby te nemen! En dat besef ik me ook goed dat het niet gaat maar ik vraag me af is het normaal om op zo'n jonge leeftijd al zo'n drang te hebben naar moederschap? Zelfs droom ik er over dat ik zwanger ben!
Iemand een advies om hier mee om te gaan? Vertellen durf ik het ook niet aan dierbare.
Toegevoegd na 35 minuten:
Hartstikke bedankt al voor jullie antwoorden! Dat lucht me wel een beetje op. En nee ik ben nooit echt dol geweest op kinderen, als ik een klein kind zie weet ik ook niet hoe ik er op moet reageren (Zal wel komen omdat ik de jongste en enigste kind thuis en in de familie ben, dus geen kleine kinderen gewend ben) Dus moet nog even uitvogelen waar dat zo 1 2 3 vandaan is gekomen... Misschien inderdaad de hormonen:) Zal het er misschien toch maar is met mijn vriend erover hebben praten is inderdaad beter dan verzwijgen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.