Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb seks gehad en ik heb ongeveer 2minuten daarvoor mn pil weer geslikt na een stopweek en slik de pil meer dan een half jaar,werkt de pil op tijd

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (4)

Lees de gebruiksaanwijzing!! Als je de pil keurig volgens voorschrift slikt, ben je OOK in de stopweek beschermd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De pil zorgt ervoor dat je lichaam geen eicel aanmaakt, dus als je hem netjes iedere 24 uur inslikt maakt het niet uit wanneer je seks hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het verbaast me hoe vaak ik dit misverstand tegenwoordig hoor/lees. Als je de pil slikt zoals voorgeschreven, ben je de héle tijd beschermd. Ook in de stopweek. En dus ook als je na de stopweek pas aan je eerste, tweede of vijfde pil bent.

Leest tegenwoordig dan niemand meer de bijsluiter? Daar staat het echt netjes in hoor!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
volgens jouw beschrijving moet hij gewoon werken... alleen de eerste maand dat je met de pil voor het eerst begint ben je onveilig. jij slikt hem al een halfjaar dus moet hij nu veilig zijn, als je geen pil bent vergeten. Ook de stopweek telt daarin mee, en is beschermd. Don't worry :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing