Wat moet je doen als jij wél nu kinderen wilt, maar je vriend vindt zich nog te jong?
Ik ben 22 jaar en wil heel graag kinderen, maar mijn vriend (20) vindt zichzelf nog te jong!
Ik heb toen ik 17 jaar was een miskraam gehad, maar nu wil ik heel graag een kindje samen met mijn vriend. We wonen samen en we hebben een goed inkomen. Ik studeer wel nog. Ik doe de opleiding Pedagogiek en loop twee dagen in de week stage op een kinderdagverblijf. Nu is het zo dat ik overal waar ik kijk zwangere vrouwen zie of gezinnen met kleine kinderen.
Het lijken allemaal tekens (hopelijk snapt iemand hoe ik me voel). Mijn vriend en ik hebben er al over gepraat en hij zegt dat hij snapt hoe ik me voel, maar hij blijft bij zijn besluit. Ik kom niet van het idee af.
Ik wil hem absoluut NIET in de val lokken door stiekem mijn spiraal te laten verwijderen. Maar over twee jaar wordt mijn spiraal verwijderd en heb wel gezegt dat ik dan niet aan de pil wil en dat vind hij goed.
Maar ik word er soms echt gek van, ik kan geen twee jaar wachten, maar mijn vriend snapt het gevoel gewoon echt niet!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.