Wat kan ik doen om het verleden van mijn vriendin te laten rusten?
Heel gek, maar ik ben nooit echt jaloers geweest. Totdat ik met mijn huidige vriendin kreeg.
Het begon zoals "het hoort". Lief zijn en zenuwachtig om elkaar te zien, tijdens het uitgaan kon ik haar blind laten gaan. dat was 2 jaar geleden.
We hadden het toen veel over haar verleden gehad. Veel exen, (s)experimenteren, alcohol, drugs, vreemdgaan ect, eigenlijk alles in tegenovergestelde van wat ik deed.
Dat ging een paar maand goed, en wist bijna alles al lang. Maar op gegeven moment begon langzaam de jaloezie te komen. Ik maakte lullige opmerkingen naar haar, en snauwde meer. Vertrouwde haar niet (alleen op het punt dat ze weggaat, want ik weet echt donders goed dat ze het nu niet meer doet.), als we uitgaan heb ik toch nog een schuin oog naar haar toe als ze met andere jongens loopt te praten. Heel vreemd.
Zoals ik zei is dit niet direct na het verleden-verhaal gebeurd, maar er zat een gat in van ongeveer 6 maanden.
en ik weet ook zeker dat ze niet vreemdgaat omdat ze echt zo gek op me is. Dat is echt niet te filmen.. En ik ben ook zeker gek op haar. Maar als dit zo door blijft gaan is het imo beter om haar te laten gaan. Want elke keer indirect voor cheater uitgescholden te worden, als je het niet meer doet, en het zelfs afgezworen hebt, is ook niet leuk. Dat verdient ze niet.
Please help me, want ik wil echt niet dat de relatie hierdoor kapot gaat.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.