Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

een jongen zegt dat hij van me houd maar

als ik om een beetje genegenheid vraag of aandacht dan negeert hij mij en gaat gewoon door met waar hij mee bezig is en schenkt er geen aandacht aan, wel aan zijn dieren knuffelen enzo.
ja als het om sex gaat als hij wil dan is hij er bij de kippen bij waarom doet een jongen zoiets gemeens.
en dan nog ontkennen ik doe niet gemeen,

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
758

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Als jij vind dat ie gemeen doet, moet je als de sodemieter bij hem wegwezen. Dumpen die hap.
Het maakt zelfs niet uit of 't wel of niet 'echt gemeen' is. Jij ervaart het zo. Dan heb je niks meer bij hem te zoeken.

Maar helaas klampt men zich te vaak te lang vast aan iemand waar je helemaal niet aan geklampt zou moeten zitten... Dat zit 'm toch een beetje in 't aard van het beestje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yep, helemaal met de vorige spreker eens, dumpen die hap!!
Kom op zeg, je blijft toch niet bij iemand die zijn dieren meer aandacht geeft dan jou??
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is een jongen die vooral aan zichzelf denkt. Als hij zin heeft in sex ben jij goed genoeg en voor de rest heeft hij je niet nodig.
Ik zou zeggen........dumpen die handel. Ga lekker verder met je leven............ er is ook nog een leven zonder hem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou nou, het zit je niet mee. Als het de jongen alleen om sex gaat, kun je je afvragen of dat wel de jongen is waar je naar op zoek bent, zoals in je vorige vraag. Blijkbaar niet. Voor alleen sex is altijd wel iemand te vinden, maar het gaat juist om het stukje dat je net beschrijft en die jongen kan dat blijkbaar niet geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals ik bij jouw andere vraag antwoordde, ga een tijd als vrienden met elkaar om, dan leer je elkaar kennen. Deze jongen heeft daar blijkbaar geen interesse in. Dumpen dus!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hij houdt van jouw sex, dat is duidelijk.
misschien bij een volgende niet meteen het bed induiken, maar eerst uitproberen of hij ook gewoon van je kunt houden.
vraag jezelf eerst af wat je van een jongen verwacht, en probeer zo'n gast ook een beetje op te voeden.
zolang hij nog niet alles mag, is tie vast wel gewillig.
en kijk ook niet teveel naar een mooi gezicht, een jongen die wat minder knap is kan ook heel lief zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding