waarom wil iemand niet knuffelen zoenen en intiem zijn alleen tijdens de sex ?
Ik heb een relatie van 7 maanden gehad met een jongen.
maar om de zelfde reden ben ik ook weer gestopt met deze relatie en nu spreken we nog wel met elkaar af en we houden ook nog steeds van elkaar.
het gaat er om dat in twee weken tijd is hij van heel lief en zorgzaam en leuk knuffelig zoenen leuke dingen doen naar saai niks doen 1 klein kusje sex zit er dan wel in.
maar hij is zo veranderd weer in die twee weken en hij had mij beloofd dat het anders zou worden meer bankhangen knuffelen zoenen leuke dingen doen enzo.
het is alleen dat hij niet veel aan de liefde doet en dat ik wel een romantisch type ben die daar graag aan doet.
maar als ik hem om een knuffel vraag zegt hij meestal nee!
of waarom.
en om bankhangen of lekker tegen hem aan liggen op de bank zit er ook niet in (alleen als hij dat wil) en dat doet mij pijn. ik zelf denk dat deze jongen bindingsangst heeft omdat hij altijd alles maar moest doen van ze ex ook al wou hij dat niet, maar 2 jaar geleden toen hij met mij ging deed hij ook al zo ik ben echt ten einde raad met hem.
ik wil hem terug , maar ik wil ook dat hij wat liever tegen me doet want hij kan soms heel gemeen zijn.
ik zag deze site en ik dit is toch wel een brandend probleem die al heel lang speelt ik weet niet wat ik er mee moet doen.
ik las wel zoiets van kijk naar de dingen die hij wel voor je doet hij komt me bijv wel ophalen en vragen om wat leuks te doen,
weten jullie hier iets meer van ervaring mee ik hoor het graag groetjes S.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.