Wat doe je als je partner problemen heeft met je beste vriendin die weer de partner is van zijn beste vriend?
We zijn al jaren elkaars vrienden.. hij was single, zij was single, wij waren een stel..we hebben hen aan elkaar voorgesteld en werden zij ook een stel.. het enige minpuntje was dat mijn partner af en toe wat moeite had met de soms wat direct uitspraken van mijn vriendin maar tot nu toe accepteerde hij dat en viel er niets spectaculairs voor.. tot vorige week: zo ineens viel er iets echt verkeerd bij mijn partner en schoot hij zodanig uit zijn slof dat er wat geknapt is bij onze vrienden..dus ook bij mijn vriendin.. zij neemt mij niets kwalijk maar toch staat het ergens wel tussen ons in.. we hebben elkaar nu al 5 weken niet gezien en ondanks dat ik weet dat er volgende week iets is afgesproken tussen de mannen om met elkaar te praten ken ik mijn partner goed genoeg om te weten dat hij erg koppig kan zijn en bereid is deze vriendschap op de proef te stellen..het is hem ook echt teveel geworden.. en wat moet ik dan?
Ben er inmiddels erg verdrietig van en weet er niet goed mee om te gaan.. wil voor niemand hoeven te kiezen..
Toegevoegd na 42 minuten:
Nog even iets duidelijk maken: ik heb mijn vriendin wel apart gezien inmiddels, daarom weet ik dat ze me niets kwalijk neemt.. maar elkaar met zijn vieren treffen zoals voorheen wel ooit 2 keer in de week is nu al 5 weken niet gebeurd.. ik mis "ons"...