Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn vriendje heeft het telkens over dat er andere meisjes zijn die hem leuk vinden, wat betekend dit?

Meestal zijn het gewone vriendinnen van hem, die hem, nu ik iets met hem heb, bekennen dat ze gevoelens voor hem hebben. Dit is al 3keer gebeurd. De eerste keer zei dat meisje dat ze mij dood wou hebben, zodat zij hem voor zichzelf zou hebben. En vandaag was er een meisje die het had uitgemaakt met haar vriend, omdat ze verliefd is op mijn vriend. Mijn vriend verteld mij dit soort dingen heel vaak. En ik heb geen idee waarom hij dit doet! Is het om mijn aandacht te vragen of heeft hij gewoon geen geheimen voor mij, en verteld hij mij alles eerlijk. Ik vind het allemaal een beetje raar, maar maak me niet heeeel erg zorgen om dit. Wat betekend dit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

zeg dat je het niet zo leuk vind om te horen en dat je je er n beetje onzeker door begint te voelen.als hij echt om je geeft houd hij er wel mee op.zo niet doe dan t zelfde bij hem en vertel dat er heel veel jongens jouw leuk vinden.kijken hoe hij dan reageert.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

het betekend dat hij je probeert jaloers te maken ...laat hem en speel t spelletje mee
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja natuurlijk doen mannen dat..hij wil testen hoe jij reageert
speel t spelletje mee
Als de dingen die hij vertelt waar zijn, betekent dit dat hij een populaire jongen is die best met zichzelf is ingenomen en jou een beetje jaloers wil maken. Waarschijnlijk wil hij een reactie van jou uitlokken.

Als het de dingen die hij vertelt over die meisjes niet waar zijn, maar daar gaan we niet van uit, betekent het dat hij onzeker is over zichzelf en over jouw gevoelens voor hem. Hij probeert je dan te testen, kijken hoe je reageert op deze verhalen.

Het kan ook zijn dat hij je gewoon alles eerlijk wil vertellen en geen geheimen voor je wil hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij wil je dit of eerlijk vertellen.
Zodat jij weet wat er hem gebeurd en de meiden om hem heen.

Of hij wil testen hoe jij er op reageert.
Als een beetje boos of jaloers word
dan weet jou vriendje dat jij nog heel erg verliefd om hem bent.
En dan je liever niet hebt dat er andere meiden gaan 'vechten' om jou vriendje omdat hij nou eenmaal van jou is.

Als je er met een open houding in staat en die andere meiden om jou vriendje niet zoveel kan schelen
Dan maak je je geen zorgen om jou vriendje of jullie relatie.
En dat is dan de andere kant van het verhaal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat heet een miderwaardigheidscomplex
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat hij jouw in eerste instantie jaloers wil maken en dat hij weinig zelfvertrouwen heeft. Hij wil jouw doen geloven hoe speciaal hij wel niet is........ kijk eens, die en die wil dat en dat doen om mij te krijgen. 'Ik ben wel héél speciaal he?' Het lijkt wel een beetje op die verhaaltjes van mijn ex-zwager (gelukkig ex). Op een gegeven moment wordt je kotsziek van die onzin.....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dit is iemand die jouw op je knieen wil hebben.Want hoe meer hij van die verhaaltjes(onzin bedoel ik dan)tegen je vertelt,hoe vastbesloter jij word om hem vast te houden.Sorry,maar weg met zo,n ego tripper.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb zoiets ook een keer meegemaakt maar heb dan iets gedaan. Ik heb een andere meisje laten bellen en laten zeggen van hoi zijn naam ik vind je heel leuk zou je misschien met me een keer willen sxen. als hij ja zegt en je zou een afspraak kunnen maken dan zeg maar je vriendin eerst en dan jij. misschien helpt het, maar dat die over andere meisjes praat is denk ik om je jaloers te maken of vaker in bed te krijgen

Toegevoegd na 50 seconden:
ik denk idd ook om je te domineren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welke optie,s jij ook beschrijft wat hij doet en waarom,
zijn een belediging voor jou.

Dat kan jij hem nog even aan zijn verstand brengen voordat jij hem aan de kant zet.

Geniet jij nog maar van jouw vrijheid dan dat jij eeuwig in onzekerheid moet leven met hem.

Geef hem zijn vrijheid, dan hoef jij hem niet te delen.
Wens hem het allerbeste toe.

1 persoon die hem afwijst komt sterker over dan 10
aanbidsters.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet of het nu is omdat je vriendje onzeker is of omdat hij juist heel erg op zichzelf kikt.
Je kunt natuurlijk aan hem vragen wat maakt dat hij dit met jou wil delen. Wil hij dat je je toch echt beseft dat het heel erg bijzonder is dat jij iets met hem hebt? Vindt hij het zelf misschien ook wel raar dat hij zo populair is bij de meisjes of wil hij jou alleen maar onzeker maken door dit te vertellen zodat je weet dat hij zo een ander zou hebben.

Ik zou hem vragen wat hij hier nu mee wil zeggen.
Fijn voor hem dat hij "hot" is bij de meiden maar jij bent zijn vriendin en daar mag hij blij mee zijn!

Het kan ook gewoon eerlijk van hem zijn maar de inhoud van wat hij zegt is voor jou niet altijd leuk (dat het andere meisje jou dood wou hebben). Vraag hem eens hoe hij daarop heeft gereageerd toen ze dat hem zei. Hij zou het voor je op moeten nemen en tegen haar zeggen dat zij, met zulke gedachten, niet in de buurt komt van jou!

Dan toont hij zijn liefde voor jou en niet met zo'n halve opmerking waar jij niets mee kan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien is jouw vriendje eigenlijk heel onzeker en bang om je te verliezen. Als jij dan denkt dat hij een hele populaire jongen is, dan blijf je misschien wel bij hem.

Laat hem weten wat je gevoelens zijn, maar maak hem ook duidelijk dat je zijn opmerkingen over andere meisjes vreemd vindt en dat je daar niets mee kunt. OF hij kiest voor jou en laat je met rust over andere meisjes, OF hij kiest voor zijn vrijheid en kan dan met deze verliefde meisjes doen wat hij wil.

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is manipuleren. Hij probeert jou jaloers te krijgen door jou voor te spiegelen dat hij zó geweldig is dat geen meisje hem kan weerstaan. Weet je wel zeker dat al die verhalen die hij vertelt echt waar zijn, of zuigt hij ze uit zijn duim ? Probeer daar eerst achter te komen, als blijkt dat hij het fantaseert is hij een nepper.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding