Moeder wil andere school voor mij.
Mijn moeder wil een andere school voor mij dan dat ik heb uitgekozen voor mijn vervolg opleiding, dit om het volgende:
er zijn geruchten dat t een slechte school is. (maar het heeft zoveel opleidingen/vestigingen dat we denken dat de opleiding die ik ga doen goed is)
we hebben te horen gekregen (voor de vakantie) zo snel mogelijk boeken te bestellen, en dat doen we, en nu zijn we er achter dat de school nog de verkeerde boekenlijst erop had staan waardoor we verkeerde boeken hebben gekregen (zo'n 250 euro aan miskoop van boeken)
we hebben gehoord dat een bedrijf geen stage mensen meer aanneemt van deze school.
en nu, ik wil wel gewoon naar die school maar mijn moeder zit me nog net niet te dwingen om naar een andere school te gaan, wat ik dus (liever) niet wil.
wat moet ik nou dan? en om nou ruzie te gaan maken over een school vind ik ook zo wat.......
Toegevoegd na 57 minuten:
en waarom wil ik dan graag naar deze school; ik voel me er meer thuis dan die andere school, deze school is wat kleinschaliger, die ander is giga, en dat vind ik als school niet fijn.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.