Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Ga veel uit, ga opzoek spreek elk leuk meisje aan. verzorg je goed! En dan kom je de ware vanzelf tegen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

Omdat je een vriendin niet zomaar "krijgt"", die zal je je moeten verwerven. Geinteresseerd zijn in mensen, naar plaatsen gaan waar mensen zijn. Moeite doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is man eigen je moet je best doen, een vrouw kiest, loop je blauw jammer dan! 'moeite doen' juist ze komen niet aanwaaien er is genoeg 'vis in de zee' die moet je vangen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Krijgen" is spreektaal voor in deze context "verwerven", wat had hij dan moeten zeggen? Een vriendin nemen? Maken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een vriendin kopen :-)?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha xD
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt me 'tegenkomen', want je ontmoet elkaar op een gegeven moment.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
moet je wel ergens naar toe gaan, waar je mensen kunt tegenkomen. Hij is niet genoeg op jacht. En als hij een passieve jongen is, er zijn genoeg meisjes die op jacht zijn, dan moet hij zich laten zien op meer plaatsen dan thuis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op jacht gaan is zo wie zo niet mijn ding. Ik betwijfel of hij daarmee veel verder komt. Het gaat meer om uitstraling dan om wanhoop.
Misschien ben je te voorzichtig, of te angstig, zou daar eens over nadenken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
- Je komt ze op de verkeerde plaats en op de verkeerde tijd tegen
- Je hebt bindingsangst/verlatingsangst
- Het geluk zit je even niet mee
- Je wilt te graag een vriendin waardoor de druk hoog ligt en het juist averechts gaat werken om een vriendin te vinden
- Je bent nog niet over je ex heen
- Je onderbewustzijn zegt dat een vrijgezellenleven voor nu beter is
- Je doet niet echt moete om een vriendin te krijgen
- Je bent kritisch, veeleisend, etc.
- Je hebt nauwelijks/geen humor
- Die meiden zijn gewoon sukkels dat ze jou niet zien staan! ;)

Voor de rest wil ik je meegeven dat wat je uitstraalt ook krijgt. Wees sociaal, dus maak een praatje met een meid, stel jezelf open, maak grapjes (niet overdreven natuurlijk). Kortom: Be a gentleman! ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pochahontas okee je antwoorden zijn goed maar die laatste zonder streepje ervoor!
je krijgt wat je uitstraalt
zorg dat je lekker in je vel zit niemand wacht op een jammeraar, wees sociaal, praat voel en lach. +
In mijn ervaring: als je zoekend bent, zul je niet vinden, en dan op een dag, als je het even uit je hoofd gezet hebt: daar is ze!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien ben je lelijk of zeg je de verkeerde dingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dus lelijke mensen krijgen geen relatie? Volgens mij gaat het altijd nog om uitstraling, karakter e.d.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sommige vrouwe richten toch meer op de uiterlijk enzo. niet lelijk bedoeld hoor ;D
maar je bent nog jong en ooit zul je een vrouw vinden ^^
ga op internet en chat met vreemde op dating sites dan.. miss vindt iemand je wel leuk (als het geen homo is of iets dergelijks).. btw zo kende me ouders elkaar via de chat xD
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hmm.. 'Lelijk' zou ook een oorzaak kunnen zijn dat het vinden van een vriendin bemoeilijkt. Maar ik zou het niet als 'lelijk' formuleren. Maar als: Je ziet er niet verzorgd uit. Ik ken je niet, Jackske, maar meisjes kijken ook naar je kapsel en kledingstijl. Dat is het eerste wat opgemerkt wordt, het is je visitekaartje, zeg maar. Maar ieder mens kan een relatie krijgen, hoor. Lelijk of niet, jong of oud, klein of groot, etc. Zou wat zijn als dat niet zo was. Dus ben het helemaal met Hoeverzinikeennickname mee eens dat het altijd nog om de uitstraling, karakter, e.d., gaat. Het uiterlijk kun je veranderen, het innerlijk niet :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja of hij kijkt verkeerd, en wil de 'knappe' meisjes. Ziet hij niet meer de meisjes die hem wel leuk vinden. Maar ja, op die leeftijd is uiterlijk nog belangrijker dan innerlijk. Dus die 'knappe' meisjes vinden hem een afknapper. Maar ook dat is goed hoor. Op elk potje past een dekseltje, maar niet alle deksels zijn er voor dat ene potje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vrouwen zijn nu eenmaal kieskeuriger dan mannen (zie evolutionair biologische wetten)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ middlename . Dat geldt niet voor álle mannen hoor. Maar over het algemeen klopt het wel.
verkering heb je zo binnen 1 uur/dag of sneller...

een vriendin? is als een vriend...

als ik je vraag goed interpreteer heb je de andere kant nog niet gezien.
verkering heb je zo en het duurt 1 a 3 maanden als je geluk heb om het los te laten (wederzijds)

een vriendin is als een vriend als je 20jaar singel bent zal je beslist veel vriendinnen hebben? ja toch.

platonisch

als je sex met vrienden bedoeld nee dankje man of vrouw iedereen 'past' dankje wel (niet met een echte vriendin)

Toegevoegd na 16 minuten:
excuus ik zit in de verkeerde categorie vragen aan vrouwen. GV heeft geen delete knop? (ben man)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lees de boeken van John Gray, daar vind je vast wel antwoorden.
Zeg tegen jezelf: het is gemakkelijk om een vriendin te krijgen! Stel je open voor een vriendin, doe alsof (koop alvast een 2persoonsbed, bijv.) en kijk hoe dat voor je voelt. Misschien heb je onbewust angst of weerstand voor een relatie. Hoe zou het voor je zijn om een vriendin te hebben? En wat wil je eigenlijk, wees heel duidelijk voor jezelf WAT je precies voor persoon zoekt! Succes ermee, het is een leuke zoektocht en ontdekkingsreis dus geniet ervan. Op ieder potje past nog altijd een dekseltje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ 1! Dat zegt het boek 'The Secret' ook =D In dit geval over een kast i.p.v. een bed. Houd de andere helft van de kast vrij met de gedachte dat daar de kleding komt te hangen van je (toekomstige) vriendin.
Ga andere dingen doen dan een vriendin zoeken, ga gewoon bij een leuke club, ga gewoongezellig met vrienden uit, concentreer je op andere dingen en plotseling zul je zien, dat zonder dat je het verwacht, er opeens iemand is die jou heel leuk vind, zonder dat je je er bewust naar op zoek bent!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bent nog maar 20!!! Rustig aan en je komt echt een keer een vriendin tegen.
Ga gezellig uit, pak een terrasje, ga zwemmen en je zult zien dat je echt iemand tegen komt.
Succes, maar houd je hoofd koel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je 30-40 bent, dan weet je waarom je nu geen vriendin had.

Als ik terugkijk wilde ik geen vriendin, niet echt in ieder geval. Ik was er niet klaar voor en was ook een laatbloeier. De enige reden waarom ik zou willen is omdat mijn ouders ongemerkt stonden te pushen, ook moest het in de sociale van de maatschappij. Het hoort zo.
kortom allemaal externe factoren en geen redenen die echt voor mij gelden. Het waren alleen redenen van anderen.

Dus leer jezelf kennen en sta sterk in jezelf. Dan zul je een uitstraling krijgen waar iedereen U tegen zegt. En die vriendin die komt vanzelf wel. Laat het maar los.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wow een antwoord dat ik zelf had kunnen schrijven +
gewoon afwachten en zelfverzekerd zyn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik jou was zou ik me daar nog niet zo druk om maken ga uit met vrienden maak lol ga op vakantie en concentreer je eerst op je eigen leven geloof me straks teer je erop als je geniet straal je dat uit en dan komt de rest vanzelf
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zult je er toch voor moeten inzetten , want onbekend is onbemind ! Je bent nog jong en zult zeker iemand vinden , maar niet op een opdringerige manier . Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wees gewoon jezelf probeer niks te forceren en doe relaxed dan krijg je meteen een betere uitstraling dan als je helemaal gestrest bent
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
weet je , ik ben zelf ook 20 en heb ook nog geen vriendin . Vind t zelf ook vreselijk moeilijk dus ik weet waar je mee kampt , maar je moet idd gewoon leuke meiden blijven aanspreken, spontaan zijn , blijven lachen altijd , complimentjes geven . De beste tip die ik je ga geven : geef nooit op, deze hanteer ik voor mijzelf ook , dit voorkomt depressie en wie weet wat nog meer . Dus keep up , we got your back en enjoy want die knappe meisjes zijn allang onderweg naar jou alleen weet je het zelf nog niet waneer de landen !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding