Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Ga veel uit, ga opzoek spreek elk leuk meisje aan. verzorg je goed! En dan kom je de ware vanzelf tegen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

Omdat je een vriendin niet zomaar "krijgt"", die zal je je moeten verwerven. Geinteresseerd zijn in mensen, naar plaatsen gaan waar mensen zijn. Moeite doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien ben je te voorzichtig, of te angstig, zou daar eens over nadenken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
- Je komt ze op de verkeerde plaats en op de verkeerde tijd tegen
- Je hebt bindingsangst/verlatingsangst
- Het geluk zit je even niet mee
- Je wilt te graag een vriendin waardoor de druk hoog ligt en het juist averechts gaat werken om een vriendin te vinden
- Je bent nog niet over je ex heen
- Je onderbewustzijn zegt dat een vrijgezellenleven voor nu beter is
- Je doet niet echt moete om een vriendin te krijgen
- Je bent kritisch, veeleisend, etc.
- Je hebt nauwelijks/geen humor
- Die meiden zijn gewoon sukkels dat ze jou niet zien staan! ;)

Voor de rest wil ik je meegeven dat wat je uitstraalt ook krijgt. Wees sociaal, dus maak een praatje met een meid, stel jezelf open, maak grapjes (niet overdreven natuurlijk). Kortom: Be a gentleman! ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In mijn ervaring: als je zoekend bent, zul je niet vinden, en dan op een dag, als je het even uit je hoofd gezet hebt: daar is ze!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien ben je lelijk of zeg je de verkeerde dingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
verkering heb je zo binnen 1 uur/dag of sneller...

een vriendin? is als een vriend...

als ik je vraag goed interpreteer heb je de andere kant nog niet gezien.
verkering heb je zo en het duurt 1 a 3 maanden als je geluk heb om het los te laten (wederzijds)

een vriendin is als een vriend als je 20jaar singel bent zal je beslist veel vriendinnen hebben? ja toch.

platonisch

als je sex met vrienden bedoeld nee dankje man of vrouw iedereen 'past' dankje wel (niet met een echte vriendin)

Toegevoegd na 16 minuten:
excuus ik zit in de verkeerde categorie vragen aan vrouwen. GV heeft geen delete knop? (ben man)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lees de boeken van John Gray, daar vind je vast wel antwoorden.
Zeg tegen jezelf: het is gemakkelijk om een vriendin te krijgen! Stel je open voor een vriendin, doe alsof (koop alvast een 2persoonsbed, bijv.) en kijk hoe dat voor je voelt. Misschien heb je onbewust angst of weerstand voor een relatie. Hoe zou het voor je zijn om een vriendin te hebben? En wat wil je eigenlijk, wees heel duidelijk voor jezelf WAT je precies voor persoon zoekt! Succes ermee, het is een leuke zoektocht en ontdekkingsreis dus geniet ervan. Op ieder potje past nog altijd een dekseltje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga andere dingen doen dan een vriendin zoeken, ga gewoon bij een leuke club, ga gewoongezellig met vrienden uit, concentreer je op andere dingen en plotseling zul je zien, dat zonder dat je het verwacht, er opeens iemand is die jou heel leuk vind, zonder dat je je er bewust naar op zoek bent!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bent nog maar 20!!! Rustig aan en je komt echt een keer een vriendin tegen.
Ga gezellig uit, pak een terrasje, ga zwemmen en je zult zien dat je echt iemand tegen komt.
Succes, maar houd je hoofd koel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je 30-40 bent, dan weet je waarom je nu geen vriendin had.

Als ik terugkijk wilde ik geen vriendin, niet echt in ieder geval. Ik was er niet klaar voor en was ook een laatbloeier. De enige reden waarom ik zou willen is omdat mijn ouders ongemerkt stonden te pushen, ook moest het in de sociale van de maatschappij. Het hoort zo.
kortom allemaal externe factoren en geen redenen die echt voor mij gelden. Het waren alleen redenen van anderen.

Dus leer jezelf kennen en sta sterk in jezelf. Dan zul je een uitstraling krijgen waar iedereen U tegen zegt. En die vriendin die komt vanzelf wel. Laat het maar los.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gewoon afwachten en zelfverzekerd zyn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik jou was zou ik me daar nog niet zo druk om maken ga uit met vrienden maak lol ga op vakantie en concentreer je eerst op je eigen leven geloof me straks teer je erop als je geniet straal je dat uit en dan komt de rest vanzelf
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zult je er toch voor moeten inzetten , want onbekend is onbemind ! Je bent nog jong en zult zeker iemand vinden , maar niet op een opdringerige manier . Succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wees gewoon jezelf probeer niks te forceren en doe relaxed dan krijg je meteen een betere uitstraling dan als je helemaal gestrest bent
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
weet je , ik ben zelf ook 20 en heb ook nog geen vriendin . Vind t zelf ook vreselijk moeilijk dus ik weet waar je mee kampt , maar je moet idd gewoon leuke meiden blijven aanspreken, spontaan zijn , blijven lachen altijd , complimentjes geven . De beste tip die ik je ga geven : geef nooit op, deze hanteer ik voor mijzelf ook , dit voorkomt depressie en wie weet wat nog meer . Dus keep up , we got your back en enjoy want die knappe meisjes zijn allang onderweg naar jou alleen weet je het zelf nog niet waneer de landen !
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing