wat moet ik doen 1:contact verbreken.(volgend jaar zitten we niet meer bij elkaar in de klas) 2: vrienden blijven en ook nog haar raad geven
ik ben een jongen 15 jaar,
en ik zit al sind de eerste klas bij een meisje in de klas,
ik ben haar leuk gaan vinden na 2 jaar,
toen we openduurt gingen praten op msn,
alleen had zei al een vriendje, eerst was ik er nog niet zo van bewust.
maargoed het ging dus uit en we waren op een feestje en ik heb haar ook een paar zoenen gegeven, het klikte wel goed maar ik had nog geen zin in een relatie.
jammer genoeg ging het weer aan met haar ex,
ze vraagt me altijd om raad en ik zei gewoon doen als je echt van hem houd, ik wil goede raad geven en niet die positie misbruiken als goede vriend. het ging weer aan en toen is de ellende eigenlijks begonnen,
bij een uitje (school) liepen we hand in hand enzo lagen bij elkaar in bed en zaten tegen elkaar aan en hadden continu oog contact en ze heeft gezegt dat ze van me houd. en nadeel is ze heeft dus nog verkering...
nu een 3 maand verder zit ik nog steeds met de gevoelens voor haar en zij met de gevoelens voor mij,
ik zeg dat we beter elkaar niet meer kunnen zien omdat zei het niet wil uitmaken. maar ze blijft me mailen dat ze wel contact wil en ze zegt miss word het ooit nog wat...
ik vraag dit aan een vrouw omdat dat jullie haar misschien meer zullen begrijpen
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.