als iemand zo doet wat betekent dat dan?
mijn man en ik zijn nou ander half jaar getrouwd, we zeggen vaak tegen elkaar dat we van elkaar houden. maar het gekke is uit daden komt van mijn man niks hij is de hele tijd opstandig, geeft me amper aandacht is altijd alleen maar met zich bezig, als ik ergens mee zit kan ik me niet troosten bij hem. want dat wilt hij niet want dat vind hij allemaal vervelend en lastig. hij verwend me niet niks eigenlijk. hij is alleen lief als ik mijn mond houd over de problemen die we hebben. en ik heb al eerder aan gegeven dat ik dit niet pik en dat hij me veel pijn doet. maar dan krijgt steeds een smoes ja ik ben veel moe en dan heb ik geen zin, maar ik hou wel van je en ik verander wel, maar niet nu want ik heb geen zin ik doe dat wanneer ik dat wil. maar laat ik hem met alles gaan dan ben ik lief en dan verwend hij me, maar zodra ik een fout doe of over onze problemen praat gaat het weer mis. en hij wil alleen maar gemeenschap als hij zin heeft. en als ik wil zit hij altijd moeilijk te doen. en dat zegt hij ja dat komt door dat ik me met alles geblokkeert voel maar ik hou wel nog heel veel van je. wat moet ik hier nou mee.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.