Hoe kan ik de man van vriendin zonder ruzie mijn mening geven? Graag advies!
vanavond gaan we op bezoek bij goede vrienden
ik zie er als een berg tegenop want meestal loopt het uit op ruzie,of een flinke woordenwisseling.
hier in italie lijkt het wel of de mensen 24 uur per dag aan eten denken en de bereiding ervan
(ik ben een dieren liefhebber en verzorg ook nog eens een hele hoop straat honden en katten geef ze te eten en zorg elke ochtend dat er overal weer water voor hun staat
ik sta er letterlijk om 5 uur voor op om de beesten te verzorgen)
mijn vriendin en ik hebben het altijd samen over de dieren in het algemeen dan komt hij er tussen met zijn snep
ohh ja ik weet n goed recept hoe je zo'n beest kan klaarmaken beetje olie en uien en dan komt het
ik vraag vriendelijk steeds
je kan het ook over dieren hebben zonder dat je er steeds over praat hoe je ze moet eten
nu is mijn vraag..wat kan ik hem nu eens zeggen waarop ik in een keer zijn mond snoei en dat hij er geen antwoord op heeft..want mijn vriendschap met haar lijd hieronder
Toegevoegd na 2 uur:
even ter verduidelijking
wij praten niet de hele avond over dieren
hij fokt zijn dieren zelf en slacht ze ook zelf
en eet ze ook zelf
maar moeten wij als vrouwen dan de hele avond verhalen aanhoren over voetbal,auto's en sex
ook wij hebben onze onderwerpen
en dat ik voor de dieren in mijn omgeving zorg word mij niet kwalijk genomen eerder krijg ik veel respect van de mensen
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.