Vriend wil alleen op vakantie? Wat doe je ermee?
Mijn vriend en ik zijn een jaar samen. Het gaat al maanden niet meer heel goed. Nu heeft hij me een tijdje geleden dat hij op vakantie wil. Maar wel alleen. Hij is de beste vriend van mijn broer en nu wil hij met mijn broer en nog een vriend mee naar Saint-Tropez. Ik was al maanden tegen hem bezig dat ik ook heel graag naar Saint-Tropez zou gaan. Dus nu weet ik niet goed wat ik moet doen. Het kwetst me dat hij weet dat ik heel graag wil gaan en dat hij alleen met zijn vrienden wil gaan en mij er niet bij wil. Dus ik wou eens de meningen van andere mensen hierover omdat ik dus obsessief ben in onze relatie en ik weet niet of het probleem weer bij mezelf ligt. Want ik heb ook de verhalen van vorig jaar gehoord toen ze er ook op vakantie waren en toen waren ze elke dag zat, en meisjes versieren enzo... Dus daarom dat ik echt bang heb en niet weet wat ik moet doen als hij echt wil gaan.
Alvast bedankt voor de reactie's. Zowel positieve als negatieve zijn welkom!
Toegevoegd na 1 dag:
even wat extra uitleg: hij heeft me wel gezegd dat hij nadien ook met mij nog naar Saint-Tropez wil omdat ik er ook graag heen wil ; ) En dat hij gaat omdat hij ook wat vrijheid wil en bij zijn vrienden wil zijn en niet om meiden te versieren.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.