ik ben verliefd op een veel jongere hetero, wat moet ik nu ?
Ik ben 45 jaar en tot over mn oren verliefd op een jongen van 20. Hij heeft zelf een vriendin maar wil het contact met mij beslist niet opgeven. Er is geen lichamelijk contact, maar als het éven kan is hij bij me. Ik ben dan zo ontzettend gelukkig, maar als hij weer weg is, slaat de wanhoop weer toe omdat ik weet dat het nooit iets zal worden tussen ons. Straks wordt ie ouder en dan gaat hij trouwen of wat dan ook en dan is het voor mij afgelopen. Dat doet ongelooflijk veel pijn. Hij wil echt dat niemand het weet, het moet allemaal in het geniep gebeuren.
Zijn vriendin is er al 2x achtergekomen en heeft het uitgemaakt. TOch kwam ze steeds weer bij hem terug en nu is het dus al de 3e keer, ze weet het niet, maar vertrouwt hem nooit meer en controleert hem doorlopend.
Daar baalt hij echt van en hij heeft de relatie met haar op een wat lager pitje gezet.
Ik ben getrouwd geweest en zorg fulltime voor mn kinderen. Ik wist eigenlijk altijd al dat ik mannen leuker vond, maar heb dat altijd weggestopt, totdat mn scheiding erdoor was, toen durfde ik er meer mee te gaan doen.
Ik ben nooit uitgeweest op verliefdheid op zo'n jonge jongen, maar het gebeurde gewoon en ik kon er niks aan doen.
Hoe moet ik verder ? Ik krijg echt steeds meer het gevoel dat ik er geen zin meer in heb, in dit leven. De gedachte zonder hem verder te moeten, maakt me echt ziek en ik kan en doe eigenlijk al weken niks meer aan mn huishouden etc. Ik zit alleen te huilen en lig maar in bed.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.