Heeft iemand tips om degene waar je op bent maar niet echt kent te benaderen?
Oké dit is een rare vraag, en ik weet dat dit per persoon verschilt, maar het is het proberen waard.
Er is dus een jongen waar ik al een tijdje verliefd op ben, en hij zit bij een vriendin van mij in de klas.
Ik heb vrijwel altijd oogcontact met hem enzo.
Het liefste wil ik ook nog gewoon ECHT contact met hem (hij weet mijn naam wel al, dankzij mijn beste vriendin, maar meer dan dat niet, geloof ik) , zodat er iets te proberen valt en ik er sneller achter kan komen wat hij van mij vind.
Mijn vriendin die bij hem in de klas zit durft hem niet zomaar aan te spreken en mijn beste vriendin praat alleen maar met hem op MSN, dus via hen kan ik niet echt dichter bij hem komen.
Hoe kan ik op een subtiele manier hem tóch nog benaderen?
(Ik kom elke schoolpauze langs zijn vriendengroepje gelopen omdat ze in de buurt van mijn kluisje staan)
Toegevoegd na 59 seconden:
Ohjah, ik heb nog maar 3 weken écht school ofzo, en daarna zie ik hem een hele lange tijd niet meer, dus het liefst een manier die wat sneller zou kunnen werken.
Toegevoegd na 6 minuten:
Oh en er zijn ook wel een paar dingen die ik wellicht gemeen met hem heb, maar ik weet simpelweg niet hoe ik daar subtiel mee aan kan komen.
Toegevoegd na 48 minuten:
En hoe gebruik je het feit dat je in elkaars buurt woont er ook bij?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.