Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Een oud collegaatje,vriendin heeft een echt lelijke man, als je hem voor het eerst ziet schrik je gewoon. Toen ik hem wat beter ging leren kennen snapte ik waarom ze verliefd op hem was geworden, hij heeft een steengoed karakter, werkt hard, is attent en heeft heel veel humor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

dat kan.
het gaat dan om andere eigenschappen die je de persoon toedicht, manier van praten, denken.
aantrekkingskracht wordt niet alleen bepaald door iemand z'n uiterlijk maar ook door het innerlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja natuurlijk is dat mogelijk!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Absoluut!

Het innerlijk is toch het belangrijkste, je kan hotel-de-botel worden op iemand met een superleuk karakter. Wanneer het innerlijk 'perfect' is en het uiterlijk niet zo kun je dus echt wel verliefd worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan zeker omdat zoiets bepaald wordt, door smaak en geur! Dus met andere woorden! al ziet ze er nog zo lekker uit stinkt ze en smaakt ze niet! Gaat dat niet werken! En zijn de met name de geuren die het bepalen! En de meeste hebben dat zelf niet door!

Toegevoegd na 1 minuut:
En omgekeerd uiteraard ook niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja zeker, ik spreek uit ervaring heb dat ooit eens meegemaakt! Had nooit gedacht dat ik daar smoorverliefd op kon worden.

Toegevoegd na 3 minuten:
en uiteindelijk is het de binnenkant wat telt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 voor het compliment aan je (ex)vriendin.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dankje hersencel
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: