Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik droom steeds over mijn kinderen die een ongeluk krijgen of zelfs dood gaan in mijn droom,wie weet wat dit kan betekenen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Ik denk dat je gewoon een goede ouder bent die zich zorgen maakt over zijn/haar kinderen.

Maak je geen zorgen..je kinderen leren het meeste van jij ze het liefst had willen besparen.

Gr. Ton
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Dat je bang bent voor het einde van het leven, en je zorgen maakt over voortijdig sterven
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk maken je kinderen een veranderingsfase door. Als ouder is het dan moeilijk om los te laten en afstand te doen van vroegere tijden. Wellicht dat het daar mee te maken heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het betekent dat jij je zorgen overdag maakt en vaak neem je dat mee in je dromen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk is je altijd verteld voorzichtig te zijn en niet te klimmen, want dan breek je iets en niet te dicht bij water te komen, want dan verdrink je en niet te dicht bij een weg, want dan rijden ze je dood enz enz...

Nu droom je erover en denk je dat het niet met jou, maar met je kinderen zal gebeuren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik weet dat dromen over dood gaan kan betekenen een nieuw begin.
Google eens op droomuitleg misschien vind je daar een antwoord.
Ook bestaat de droompagina of dromenpagina, een dochter van startpagina

Toegevoegd na 1 minuut:
of stel je vraag hier
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat je overbezorgd bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een droom over de dood van je kinderen heeft daar niet werkelijk mee te maken, maar met loslaten.
Je kinderen gaan naarmate ze ouder worden verder bij je vandaan en je moet hen dat ook "toestaan"
Kortom ruimte geven/loslaten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je kinderen in je droom een ongeluk krijgen of zelfs doodgaan betekent dat een nieuw begin.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing