Twijfels zijn verteld... en nu??
Ik heb mijn vriend verteld over mijn twijfels... (zoals ik in mijn vorige vraag had verteld twijfel ik over mij gevoel voor hem)
Mijn gevoel is veranderd of weg... ik weet het niet ik vind het zelf zo raar dat dat zomaar opeens gebeurd.... Ik heb er geen verklaring of oorzaak voor en vind het daarom ook zo moeilijk.... kan mn gevoel gevoel gewoon niet dwingen om terug te komen... (heb natuurlijk al vanalles geprobeerd)
Mijn vriend wil dat ik de keuze maak of 100% voor de relatie gaan of een punt erachter zetten, waar ik hem ook helmaal gelijk in geef!! Hij verdiend het dat er iemand 100% voor hem is en niet half zoals mij.... MAAR na 3 jaar gewoon zeggen ok dan is het klaar dat vind ik zo moeilijk...
Hoe weet ik wat mijn gevoel precies zegt??
Kan iemand mij vertellen hoe voelt het als je ondanks deze gevoelens toch door wilt gaan of juist hoe het voelt dat het echt klaar is en onbegonnen werk?
Want het laatste wat ik wil is mn vriend aant het lijntje houden... ik weet dat ik m pijn doe zo en ook als mijn keuze slecht zou uitvallen, maar voor ons allebei moet dit niet te lang duren....
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.