mijn vriend sloeg me wat moet ik doen?
Mijn vriend en ik krijgen samen een dochtertje ik ben nu 38weken zwanger nu is gister alles uit de hand gelopen en hebben we hevige ruzie gehad hij heeft me een MEP in mijn gezicht gegeven en me over de grond gesleept ook heeft hij mij helemaal de grond in geboort ik kan kort samen gevat in zijn ogen niks goed doen alles wat ik doe is verkeerd of niet goed genoeg wat moet ik hiermee doen? Ik ben hierdoor namelijk heel erg aan t twijfelen want ik hou wel van hem!
Wanneer je met hem door wil gaan, dan zal HIJ nu meteen iets aan zijn agressie moeten doen. Ik hoor je niet zeggen dat hij zelf van zijn gedrag geschrokken is en meteen een afspraak met de huisarts gemaakt heeft voor verwijzing naar een vorm van agressietherapie.
Wanneer hij niet erkent dat er bij hem iets snel moet veranderen, dan zal hij je vaker mishandelen.... Neem contact op met meldpunt huiselijk geweld. http://www.vooreenveiligthuis.nl/veilig-thuis?utm_campaign=sea-geweld-huiselijke-kring-najaar-2016&utm_medium=adwords&utm_source=google&utm_term=meldpunt%20huiselijk%20geweld&utm_campaign=sea-geweld-huiselijke-kring&utm_medium=cpc&utm_source=google&utm_term=meldpunt%20huiselijk%20geweld&gclid=CNTbsNKc1dACFUu3GwodcWQK0Q
dat is geen houden van, dat is gehechtheid. en te weinig houden van jezelf.
lieve schat, ik zou kunnen zeggen ga zo gauw mogelijk van hem vandaan, maar ik denk dat je binnen de twee dagen terug bij hem zal staan.
zoek asap hulp, niet om hem te veranderen, maar om zicht te krijgen op je eigen codependentie.
vergeet niet, dat een kind in je buik ook voelt dat er geslagen wordt. en dat dit het kind nu al beïnvloed. dus dat het net hetzelfde als dan als het geboren is, en dan geslagen wordt. je kind kan in de baarmoeder een trauma oplopen m.a.w. Ik vermoed dat je dit niet wil.
verder : als hij je nog één keer aanraakt, ga je naar de politie en geeft hem aan. allemaal heel eng en veel in deze situatie, maar nu moet je voor jezelf kiezen. en voor je kind.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.