Kan het zijn dat je je tweelingziel ontmoet, dat je even een prachtige tijd hebt, en dat de ander dan plots zonder jou verder wil?
Ik heb sinds de laatste zeven, acht jaar verschillende vriendschapsrelaties waar er een duidelijke zielsverwantschap is, de ene al wat sterker dan de andere.
Vorig jaar heb ik tijdens de zomer een vriendschapsrelatie gehad met iemand waarmee het in quasi alle opzichten ongelooflijk klikte. We voelden mekaar perfect aan, we konden over alles praten, we begrepen elkaar meteen, voelden elkaar zeer sterk aan... Ook hebben we vergelijkbare gaven.
Ik was niet verliefd, maar hield heel veel van haar. Nog steeds trouwens. Van haar kant weet ik dat er ook een sterke liefdesband was, maar of ze verliefd was weet ik niet zeker.
We hebben beide een partner. Die van mij is juist heel tegengesteld aan mij en heeft weinig interesse in mijn passies. Ik zag die vriendin wekelijks en we maakten allerlei plannen om samen iets waardevols te creëeren, iets artistieks-spiritueels. Plots verbreekt ze alle contact.
Wie kan dat verklaren? Was dit écht mijn tweelingziel en zijn wij voorbestemd om in dit of een volgend leven weer samen te komen? Wat is daar precies gebeurd?
P.S. Ik heb haar nog verschillende keren proberen te contacteren, zonder reactie. Ik heb ze nog één keer gezien, we hebben kort gepraat en het leek dat ze mij achter zich had gelaten en van mij hetzelfde verwachtte...
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.