Is liefde met iemand die veel ouder is mogelijk?
Hallo allemaal, ik ben een jongen van 17 jaar, en ik heb al een paar keer een date gehad met een man van 32 jaar, ik merk dat ik hem steeds leuker begin te vinden.
Hij is lief voor me en we kunnen goed met elkaar overweg.
Ik heb mijn 2 beste vriendinnen over hem verteld en die keuren het goed en willen dat ik gelukkig ben.
Nu wil ik graag weten: Is dit mogelijk? Kan ik samen zijn met hem? Ik weet dat de meeste mensen zouden zeggen dat hij een pedofiel is, maar zou het heel erg uitmaken dat ik nog geen 18 ben en iets voel voor iemand van 32? Als ik 18 zou zijn en hij zou 90 zijn mag het wel, maar 17 en 18 mag dan weer niet...
Alle tips, adviezen, ervaringen etc. zijn welkom!
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Bij voorbaat dank.
Ik wil niet zeggen dat het niet kan, of dat het niet goed is.
Je hebt er met je vriendinnen over gehad, en de mening van je ouders? Of misschien oudere broers of zussen? Meningen van anderen hoeven niet te betekenen dat je het wel of niet moet doen. Het kan je misschien wel helpen om dingen voor je zelf duidelijker te krijgen. Dat je meer op een oudere iemand valt is helemaal geen schande of een probleem.
Maar je bent nog jong, wat wil je met je toekomst, wat verwacht je van je toekomst, alleen, of eventueel met hem, hoe ziet hij dat?!
Dingen die je allemaal eens op een rijtje zou kunnen zetten, en vandaar verder kunt kijken.
- http://www.seksenzo.info/informatie/seks/leeftijd
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.