Ik twijfel over mijn gevoelens voor mijn vriend. We hebben nu een relatie van 3 jaar wat nu?
Ik twijfel nu al een half jaar of ik nog wel het zelfde voel... Het voelt niet meer het zelfde, soms ook niet meer goed. Afgelopen half jaar maar 3x sex gehad dus dat is ook sterk verminderd. Ik wil ook niet meer dat hij aan me zit en wordt heel snel geirriteerd als hij binnen komt of iets zegt... En echt een reden is er dan nie voor... Hij blijft maar (soms overdreven) lief doen... en dat maakt me alleen ma nog bozer of ik voel me er heel rot onder... Eerst zat ik ook steeds te denken aan samen een huis kopen, trouwens kids en nu niet meer....
Maar we hebben niet echt ruzie ofzo en ik geef wel om hem maar niet meer genoeg ben ik bang... Maar ik weet het niet zeker... alles is eigenlijk prima ma toch voelt het niet goed... Maar om dan de stap te zetten en het uit te maken durf ik niet goed... Hij heeft me nix misdaan behandeld me super dus wil hem gewoon geen pijn doen...:(
En nu is sinds 1 week ook nog een jeugdliefde opgedoken die steeds contact zoekt, en ik krijg het hier warmer van dan het afgelopen half jaar van mn vriend. Ik vind dit zo erg en weet niet wat ik moet doen.... Sprake van vreemgaan is er absoluut niet dit gaat tegen al mijn principes in, maar de spanning voel ik natuurlijk wel. Ik weet ook dat je als je eenmaal in een sleur zit je heel gevoelig voor spanning bent maar toch...
En dan nog een probleem als ik toch de stap tot uimaken maak dan zit ermee dat het app van hem is incl alle spullen... Ik heb dus nix wel bij mn ouders staan ma die wonen in limburg.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.