Hoe noem je mensen die zeggen depressief te zijn, er een einde aan te willen maken, huilen, en zich nu heel fel en krachtig tegen je keren?
Dit gebeurt nu in mijn huidige privéleven.
De persoon zegt depressief te zijn, is verdrietig, wil er 'een eind aan maken', maar nu is er ruzie en keert de persoon zich fel en krachtig tegen iemand, alsof het nu opeens een pester is geworden.
Toegevoegd na 3 minuten:
Ik weet namelijk niet hoe zo'n persoon wordt genoemd, maar ik weet wel dat er allemaal stoornissen en soorten depressies zijn waarmee zo'n persoon kan worden verklaard, bijvoorbeeld: "paranoïde".
Depressief staat sowieso vast. Maar in verband met de huidige situatie, kun je zo'n persoon nu anders noemen dan alleen een "deppressief iemand"?
Toegevoegd na 4 minuten:
De persoon gedraagt zich nu heel erg sterk en doet alsof het alles nu opeens wel aankan.
Wanneer dingen niet zo goed gaan noemen ze zich zwaar depressief, wanneer ze boos zijn zijn ze ontzettend gemeen, als ze een pijntje hebben dan willen ze meteen naar het ziekenhuis.
Dit gedrag komt bij pubers vaker voor. De mesten " groeien" erover heen en worden wijzer. Je wilt weten hoe het heet. Het meest in de buurt komt " dramaqueen" .
Hoe oud is degene waar je het over hebt ?
Is het een puber of een volwassene ?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.