hoe krijg ik het vertrouwen van mijn schoonfamillie terug?
Oke, dir probleem ligt een beetje heel moeilijk... ik heb/had dus een vriendinnetje ze is een jaartje ouder dan mij (ik ben 17 zij is 18) we gingen 8 maanden en ik heb verschrikkelijke dingen gedaan, gezegd, ect.
We hebben ook heel veel meegemaakt. Ik ben weg gelopen ben in aanmerking met politie geweest ect heel groot verhaal ook bijna van school afgetrapt. Maar toch nogsteeds was ze daar voor me en vocht ze door.(des tijds wardeerde ik dat niet). Wat het probleem nu is, is dat ik toe gelaten was in haar famillie en iedereen mij mocht en leuk vond. Maar ik heb dat zwaar misbruikt door iedereen voor te liegen. Ik heb bijv indruk proberen te maken met leugens en perfect proberen te zijn voor iedereen met leugens. Alleen om er bij te hooren. Nu hebben ze alles door en hebben we een hele ruzie gehad over alles en was het tijdelijk uit tussen mijn vriendin en mij omdat zij ook achter dingen kwam bijv. Dat ik veel BLOWDE!! Dus niet meer doe maar dat ik dat ook deed in de relatie. Haar famillie is daar ook achter gekomen en ja ik was gewoon helemaal het slechte pad op. Maar nu heb ik mezelf veranderd totaal. Gewoon niet liegen en blowen en de rest van de slechte dingen. Het probleem is nu dat mijn vriendin me een 2de kans heeft gegeven. Maar haar moeder en de rest van de famillie zien het dus echt niet zitten.. nu heb ik raad nodig ik hou echt van haar en zij ook van mij zoals gemerkt.. dus hoe laat ik zien dat ik echt veranderd ben.
Dat klinkt goed, maar je zult vooral moeten bewijzen dat dat geen stoere praat is.
Wees eerlijk. Erken je fouten. Maak ze neit opnieuw.
En je zult toch ook wel moeten snappen dat je "schoonfamilie" niet blij met je is. Heb er begrip voor dat ze eerst je verandering ook willen zien.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.