Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben verliefd op een meisje maar zit opgescheept met de vriendin, wat moet ik doen?

Ik ben dus verliefd op een meisje en heb het gevoel dat ze mij ook wel ziet zitten, maar ik zit met een probleem: haar beste vriendin. Ik ben al eens met haar een ijsje gaan eten om wat closer te kunne komen maar haar beste vriendin gaat altijd mee. Ik heb ook het lef niet om haar zelf alleen mee uit te vragen. Wat moet ik doen?

Toegevoegd na 7 minuten:
PS:ik ben verliefd op het meisje , niet de vriendin

Toegevoegd na 17 uur:
Sommige begrijpen zo te zien mijn vraag niet, dus hier wat extra uitleg: om te beginnen, laten we het meisje waar ik verliefd op ben L. Noemen en haar vriendin K.. Ik ben dus verliefd op L. en heb haar al eens mee uitgevraagd, maar haar vriendin, K. Gaat steeds mee en probeert mijn aandacht te krijgen. Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Mijn 2 vragen zijn:-waarom wil de vriendin mijn aandacht
-hoe geraak ik van haar af om alleen met L.te zijn.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Gewoon vragen of ze eens een keertje mee uit gaat zonder de vriendin....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je haar belt of sms't dan vraag je of jullie samen iets leuks kunnen doen, zonder vriendin! Gewoon vragen, niets mis mee. Als ze niet wil of durft, zal ze dat op de een of andere manier wel aangeven.

Maar als je geduld hebt, zal zij die beste vriendin straks ook niet meer bij jullie afspraakjes willen. Het is vaak de beginfase, dan zijn meisjes soms wat voorzichtiger en een vriendin is dan hun houvast.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Negeer de vriendin (positief bedoeld) en doe jou ding.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vragen of ze ook samen naar de wc gaan (glimlachen)
Misschien vertrouwd dat meisje waar je op valt je nog niet en heb nog ff geen lef om alleen te zijn met je. Het komt wel...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeg tegen k mag ik alleen mijn met l
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding