Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Blijf je gek op je man/vrouw als die een hele tijd geen enkele aandacht voor je heeft,en je een beetje negeert?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een vraag die nogal wat mensen bezig houdt. Zie hier:
http://www.goeievraag.nl/vraag/blijf-gek-partner-hele-tijd.21103

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Het verandert denk ik in de tijd gezien. Vroeger waren vrouwen veel afhankelijker van een man, dat is nu wel anders.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Dat kan zeker verfrissend werken, maar dat licht geheel aan de situatie. Dus ieder voor zich in inschatten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je echt dol bent op iemand, blijf je hem steunen! en van hem houden!
Dat is echte liefde!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Grappig, die zich herhalende vragen.
Maar enfin, 7 maanden geleden zat ik nog niet op GV.

Ja hoor, je kan best wel gek blijven op je partner.
Het zal ook een beetje afhangen van je levensfase.

Of als je weet waar je aan begint als je een relatie begint.
Vrouwen van militairen die vaak worden uitgezonden.....
partners van zeelieden die heel vaak weg zijn......
die doen het daar ook mee. Des te gelukkiger als ze samen thuis zijn.

Wat te denken van de relaties van veel genieen en kunstenaars? Mensen die zo gepassioneerd met hun kunst bezig zijn, dat een relatie even op de tweede plaats komt.
Topsporters: denk je dat die hun sport niet op de eerste plaats komt, gedurende een periode in hun leven??

Uit eigen ervaring:
Mijn man heeft het soms tijdenlang zo druk met ziek zijn, dat hij een hele tijd geen aandacht voor mij heeft.
En dat ik zelfs zelf moet koken!! En soms zelf moet boodschappen doen en stofzuigen!! (grapje, want hij was de huisman). En dat hij mij dus een beetje negeert.
Gelukkig heb ik zo mijn eigen passies.
En als het beter gaat, praten we weer fijn met elkaar en doen leuke dingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk hier voor antwoorden:
http://www.goeievraag.nl/vraag/blijf-gek-partner-hele-tijd.21103
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit ligt geheel aan de situatie. Onder andere ligt het eraan -hoe- gek je al die tijd eigenlijk op je partner geweest bent, en op welke manier je partner je geen aandacht geeft en je negeert.

Simpel; als je eigenlijk al die tijd door een roze bril naar je partner hebt gekeken terwijl jullie eigenlijk niet bij elkaar passen en hij eigenlijk allerlei eigenschappen heeft waar jij op afknapt, zal dit het moment kunnen zijn waarop je op aarde terug komt en inziet dat jullie niet bij elkaar passen.

Hoeveel je ook van je partner houdt, het is zeker mogelijk dat dit iets minder wordt wanneer je partner je met opzet op een hele vervelende wijze negeert of geen aandacht voor je heeft. Zeker als hij daarentegen wel aandacht heeft voor zijn vrienden.

Als je partner je eerlijk verteld dat hij het bijvoorbeeld erg druk heeft met zijn werk of om een andere reden voorlopig minder aandacht voor je zal kunnen hebben, en jij houdt ontzettend veel van hem, zal dit absoluut geen reden zijn om minder van hem te gaan houden. Doe je dit wel, lijkt het mij dat je liefde niet heel waar geweest is.

Als je twijfelt over je eigen gevoelens met betrekking tot je partner die jou negeert, of als je twijfelt over de gevoelens van je partner omdat jij diegene negeert, raad ik je aan om eens goed met je partner te praten.
Leg hem uit hoe je je voelt of waarom je minder aandacht voor hem hebt. Zo leren jullie elkaar te begrijpen en kunnen jullie rekening met elkaar houden zonder hier twijfels of onzekerheden over te hoeven ervaren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een relatie kan onmogelijk blijven duren wanneer beide partners niet investeren in de relatie. Geven en nemen is dus erg belangrijk. Jij voelt je in dit geval tekortgedaan. Als deze situatie blijft aanslepen zal jij automatisch, op subliminaal niveau (in je onderbewustzijn), naar alternatieven zoeken. Bijvoorbeeld: aanpappen met een jongere, aantrekkelijkere vrouw of man. Je vrouw/man die je op dat moment blijft negeren, zal op dat moment aan krediet verliezen, waardoor de aandacht voor elkaar zal verslappen en uiteindelijk zal uitdoven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: