moet ik de verleden verbeteren of door gaan met mij toekomst ?
Ik heb al meer dan 10 jaar mijn vader niet gezien wat mij heel erg pijn doet hoe het komt omdat mijn vader marokaans is en ik had verkering met Nederlands jongen waar ik nu gelukkig mee getrouwd ben dat heeft dus mijn vader nooit geaccpteerd ik ben niet gelovig ik doe waar ik zin in heb sta al sinds me 14e strek in me eigen schoenen verder geen contact met de familie van mijn vaders kant mijn moeder heb ik helaas niet meer :-( ik heb super lief schoonmoeder die ik als mijn eigen moeder zie maar toch mis ik mijn eigen familie wat moet ik er mee los laten of mijn vader om vergevings vragen ik heb toch alleen voor mijn eigen geluk gekeuzen :-(
Toegevoegd na 11 uur:
Lieve mensen dank je wel voor jullie reactie.
ik wil even bij toevoegen dat een brief schrijven naar hem geen zin heeft want dat heb ik wel een paar keer gedaan geen reactie van hem terug , en anderen familie leden zijn ook met hem in gesprek gegaan heeft ook geen resultaat op geleverd.ik vraag mij eigen af wat heb ik verkeerd gedaan ik snap de heel cultuur niet meer , ik heb zelf ook kinderen en maak mij niks uit met wie mijn kinderen thuis komen zolang ze maar gelukkig zijn,waarom kan mijn vader dat ook niet over mij zeggen :-( het doet mij echt veel pijn . sorry voor lang verhaal
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.