Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat voor invloed heeft GV op relaties, als personen elkaar op GV en in het gewone leven kennen?

Dus als je weet welke avatar/naam bij de andere persoon hoort en zij dat van jou weten.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
710

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je altijd open en eerlijk bent zou GV juist een positieve invloed kunnen hebben op relaties met mensen die je in het "gewone leven" kent, en ook op GV tegenkomt.
Want de vragen en antwoorden op GV kunnen spontaan een leuke discussie opwekken in het gewone leven.
Je ontdekt juist meer kanten van elkaar die je misschien nog niet kende en die tot nadenken stemmen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Dan zullen ze niet raar opkijken en zal dat verder geen invloed hebben op mijn relaties. Als men mijn antwoorden zouden lezen dan zullen ze vast zeggen tja dat is 'Pien"...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan me toch voorstellen dat het bij sommige vragen van invloed kan zijn.Bijvoorbeeld bij meningsvragen warbij je toch rekening moet houden met de gevoelens van je relaties.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik weet welke avatar en naam bij XiniX horen en hij weet die van mij, maar dat is niet van invloed op de relatie...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zijn jullie weer terug?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar is XiniX eigenlijk?
Ik heb een aantal bekenden hier die mij ook kennen als persoon in het echte leven. Dit heeft geen invloed op mijn vragen of antwoorden.
Het is wel leuk om soms met elkaar over bepaalde vragen of antwoorden te praten, omdat je er allebei een mening over hebt of een antwoord hebt gegeven.
GV zelf heeft dus weinig invloed op mij en de relaties die ik heb met andere GV-ers in het normale leven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zou van invloed kunnen zijn. Als ze je kennen en je je niet anders voordoet op GV is het voor niemand een verrassing.
Als ze dan een antwoord van mij zien dan weten ze vaak gelijk dat ik dat heb geschreven. En als er onderwerpen worden besproken waarover ik nog nooit met die personen in het echt heb besproken leren ze mij ook een beetje beter kennen. Dus in dat geval zouden relaties in het echt misschien wel hechter kunnen worden. Of misschien minder omdat ze kanten van mij kunnen zien (door de gegeven antwoorden) die zij misschien niet prettig vinden.
Je leert elkaar zo dus goed kennen, en soms pakt dat goed uit en soms wat minder!
Maar dat maakt helemaal niet uit, vrienden komen en gaan gedurende het leven! De allerbeste blijven!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Precies, en dat kan positief of negatief uitpakken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
precies Edje ,je bent lekker nuchter zo werkt dat ! een dikke +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je wel :)
Dat invloed zou van persoon naar persoon afhangen. Bij mij zou die geen invloed op hebben..
Ben open persoon..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iets van de magie is dan wel weg, maar er komt wel veel voor terug.
Ik heb het genoegen gehad om al 7 g.v.ers persoonlijk te ontmoeten en dat was een uitzonderlijk leuke ontmoeting.
Door al je contacten via g.v. ga je toch een beeld vormen van de personen en wat blijkt, dat de personen niet alleen maar voldoen aan je verwachtingen, maar nog veel meer!
Het is net of je een klein stukje taart heb geproefd om een idee te krijgen hoe de taart is, om dan ineens de hele taart te krijgen.
Wat heel gek is, je krijgt ook een voorstelling hoe de stemmen klinken en daar klopt niets van.
Welke invloed dat nu allemaal heeft op relatie, vind ik een moeilijke vraag, bedoel je bestaande relatie's, je eigen relatie?
Wat zou daar aan veranderen?
Misschien bedoel je, stel dat je als man zijnde een leuke vrouw van G.V. leert kennen die precies zo denkt als je zelf en dus ook een soort band mee krijgt.
En die ontmoet je dan ineens.
Ja , dat is heel heftig, erg heftig, je huwelijks bootje kan er flink van gaan schommelen!
Als dat je eigenlijke vraag is, dan heb je mijn antwoord nu.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding