Wil ex echt terug, eerste serieuze liefde, kan dit eeuwig en hoe?
Ik ben een man van 21, mijn (ex)vriendin van 20 jaar heeft het een maand en een half gelegen uitgemaakt omdat ze zich niet meer zo aangetrokken voelde tot mij, ze begon te fantaseren over anderen, ze vindt dat we te vroeg zijn beginnen verkeren,ze vond dat we leefden als broer en zus (door dat ze nooit zin had in seks..).
Doordat we al 5,5 jaar verkeerden zat ze met de twijfels hoe het anders zou geweest zijn, wel wil ze nog contact met mij. Ook zei ze me dat ze alles perfect zou hebben bij mij maar dat dit alles nu wringt. (een half jaartje geleden heeft ze zich ook zo een week gevoeld maar kwam na een week toe te geven dat ze me graag zag...) Zij denkt dat we verkeerden uit gewoonte.
We waren elkaar eerste waarmee we seks hadden, op het einde had ze nooit nog zin..
Iemand tips hoe ik haar weer verliefd kan maken op mij? ik ga nu een maand geen contact nemen en dan proberen stilaan als vrienden weer leuk af te spreken... Gewoon hoop ik dat ze niet verliefd zal worden op een ander en zeker geen seks zal gaan hebben...
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.