Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (8)

Je kunt verliefd worden op andere eigenschappen dan iemands uiterlijk.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het kan zijn of haar stem zijn, of de keuze van kleding, muziek, behang of auto. Het kan zijn of haar maatschappelijke positie zijn, of de geur, het werk dat iemand doet of de manier waarop de persoon in kwestie naar je kijkt.

En zo zijn er nog wel een paar miljoen aspecten die een verliefdheid kunnen veroorzaken.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
geur speelt een grotere rol dan we denken.
misschien ruikt hij voor jou heel lekker?
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Snuffel
14 jaar geleden
Heerlijk.
Rieneke1
14 jaar geleden
dat bedoel ik!
hoezo niet aantrekkelijk? :))
Snuffel
14 jaar geleden
Die geur was het eerste dat me opviel...
Rieneke1
14 jaar geleden
@konijn, geur kan diep inwerken op mensen, kijk ook hoe geur verre herinneringen weer doet herleven! @pontiac, gatver, zie avatar :))
Waarschijnlijk beantwoordt diegene niet of niet geheel aan het heersende ideaal van wat mooi zou zijn, Maar diep in je hart vind je het wel leuk om naar te kijken, juist omdat het net een beetje anders is. En stem, geur en de sfeer die iemand om zich heen heeft, b.v. rust, doen ook veel.
Als je voelt dat je graag dichtbij die persoon wilt zijn, dan ben je gewoon verliefd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan niet denk ik.Je wordt niet verliefd op een verpakking die jou niet aantrekt.Iets in zijn of haar uiterlijk zal je heel erg bevallen, misschien weet je nog niet wat het is, maar het is er.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of misschien is die persoon onbereikbaar voor haar/hem en vindt zij/hij hem/haar daarom zo aantrekkelijk.
Eens ze/hij hem/haar heeft is het er misschien helemaal vanaf dat verliefd gevoel en vindt hij/zij er niets meer aan..
Misschien dat het bij jouw kan, maar bij mij is dat (nog) niet gelukt. Als ik op iemand verliefd wordt vind ik haar ook aantrekkelijk. Het gebeurd wel meer dan een dat het andersom gebeurd, soms vind ik iemand wel aantrekkelijk maar ben ik niet verliefd op haar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aangezien ik meestal verliefd wordt op jongens die vooral heel lief zijn en minder aantrekkelijk snap ik het helemaal. Het komt denk ik doordat je niet alleen naar uiterlijk kijkt. Dat is wel een leuk iets, maar als iemand er alleen maar leuk uitziet werkt dat ook niet.
Zolang je die persoon niet lelijk vindt, maar gewoon neutraal, dan overheerst het karakter en kan je verliefd worden op die persoon. Waarschijnlijk zie je uiteindelijk ook de aantrekkelijke punten van die persoon, want die heeft iedereen wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, dat kan ook echt niet.
je gaat in tegen je natuur. Die verteld je namelijk al heel duidelijk dat dit het niet is.
Dat is toch niet erg?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het draait niet allemaal om uiterlijk lijkt mij. Als die person heel erg lief voor je is, aandacht heeft, grappig is, een mooie oogopslag heeft of een prachtig mens is, wat zegt uiterlijk dan nog? Je kunt een mooie verpakking hebben maar op den duur gaat dat vervelen. Wat blijft is de innerlijke schoonheid van de mens. Die kan je blijven boeien, verrassen, emotioneren etc. Uiterlijk is oppervlakkig en is mooi als dat er bij komt maar ja wat is mooi? Heel subjectief.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding