Door problemen privé moet ik me veel ziek melden op het werk,dit dreigt uit de hand te lopen. Wat moet ik doen?
Ik vind het erg moeilijk,maar weet niet waar ik terecht kan. Ik heb het hier thuis niet makkelijk,mijn vriend is erg dominant en ik heb daar erg veel last van. Het komt de laatste tijd regelmatig voor dat ik door geestelijke en lichamelijke klachten mij ziek moet melden op het werk. De werkelijke reden meld ik niet en verzin steeds wat anders. Nu moet ik vanavond werken en mijn leidinggevende vroeg of ik voor aanvang van mijn dienst even bij haar langs wou komen. Ik ben bang dat ze gaat vragen naar mijn regelmatige ziekte verzuim. Ik praat er niet graag over,daarom heb ik dit nooit aangekaart op mijn werk,maar ik kan het niet altijd verdoezelen door andere redenen op te geven. Ik wil mijn baan absoluut niet kwijt raken,ik heb het er erg naar mijn zin en het is mijn uitlaat klep. Wat moet ik nou doen? Ik wil hierdoor geen problemen krijgen zowel op mijn werk als thuis niet als het aan het licht komt.
Wat ga je hieraan doen?
Zo geef je bij je leidinggevende ook aan dat je wel degelijk zelf in staat bent om conflicten te herkennen, te erkennen en ze alleen of in samenwerking met anderen wenst op te lossen. Jouw vriend geeft jou onrechtstreeks de kans om boven jouw huidige situatie te stijgen.
Aan jou nu de keuze om én jouw baan én jouw relatie te redden. Leer aanvoelen wat volgens JOU het best bij Jou past en ga volgens die basisregel om met hetgeen anderen jou aanreiken of aanbevelen. Ik geef jou alvast een + voor deze vraag want ik vind ze, mede vanwege de uiteenlopende antwoorden en reacties, steeds boeiender worden ;-) Wees Trots op jezelf en Vertrouw er op dat ook Jij al jouw dromen en wensen kan waarmaken als je er maar blijft in Geloven! Liefs, Succes en Mega Big Smile van me
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.