vriendin reageert anders, wat moet ik doen?
Sinds een paar dagen reageert mijn vriendin heel anders. Ze praat de laatste tijd wel veel met een andere kerel die ze in de disco heeft ontmoet en mee gepraat. Sinds dat moment reageert ze een beetje kortaf en doet ze ook geheimzinnig met haar telefoon ect..
Normaal mocht ik eerder gewoon haar telefoon pakken om wat op te zoeken, toen ik dit eergister deed zei ze geschokt je leest toch niet mn appjes he?
Ik heb stiekem meegekeken over mn schouder maar zag er heel onschuldig uit. Ik heb haar er wel op aangesproken maar ze zegt nee het is niks, maak je niet druk je moet niet jaloers worden.
Op dit moment zijn we 7 maand samen, ik denk dat er wat aan de hand is of dat ze die kerel wel ziet zitten..
Ik weet niet wat ik moet doen, nog een keer aangeven dat ik het niet fijn vind? TIPS AUB!
Niet beschuldigen of beginnen over die kerel, gewoon je zorgen uiten.
Dat heb ik geprobeerd gisteren, ze zegt zelf dat er niks aan de hand is en ik me nergens zorgen om hoef te maken, ze zegt dit is gewoon een vriend waar ik gewoon mee praat.
Als ik haar vraag waarom ze dan zo geheimzinnig er over doet word het stil.
Ik weet niet wat ik er mee aan moet, ik hou van haar en ik wil haar echt niet kwijt. Het maakt me gewoon gek dat ze de hele tijd dat haar mobiel trilt er gelijk op kijkt en mij eigenlijk niet echt aandacht meer geeft omdat ze gefocust is op haar telefoon
Dat denk ik niet, ze zit de heletijd te praten met die gast, het probleem is dus ik ken die jongen niet. Ze heeft hem ontmoet toen ze met haar vriendengroep uit ging, ik kon die avond niet omdat ik niet lekker in orde was, heb nu heel veel spijt dat ik niet ben gegaan, want anders was ze niet op die gast afgelopen
Verbergt maar ik hou van je en wil het eerlijk weten. Probeer het, succes!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.