Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben 40 en heb tot nu toe nog geen fatsoenlijke relatie gehad. Is er voor mij nog hoop?

Mijn langste relatie heeft een jaar geduurd. Is het zo dat mensen die lijden aan overgewicht minder kans maken op een serieuze relatie?
Zijn mensen echt zo kortzichtig of ligt het toch echt aan de persoon die ik ben?
Ik word er soms moedeloos en zeer depressief van.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Je vraag is wel heel persoonlijk maar dat betekent niet dat er niet iets van een antwoord op te geven is. Je uiterlijk speelt absoluut een rol bij de indruk die je op anderen maakt. Aan je omvang, je huidskleur en verminkingen zoals brandwonden kun je weinig doen, om een paar voorbeelden te noemen. Echter, jij bepaalt wel helemaal zelf of je gebukt gaat onder tekortkomingen of dat je je vrienden, familie of een eventuele partner nog iets anders te bieden hebt dan alleen maar een strak lijf. Dat straal je uit. Of niet. Probeer je daar zo goed mogelijk van bewust te zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik weet niet waar jij je vriendinnen zoekt, je leeftijd zal nu een grote rol spelen, vrouwen zijn kritischer na een vorige relatie.
Blijf gewoon jezelf, dan kom je vast de ware een keer tegen bij een date.
Heel veel succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou ik ben ietsje ouder en ik heb ook maar een paar serieuze relaties gehad. En ook niet langer als 1.5 jaar per keer en ik ben dun. Bij mij komt het omdat ik mijn ogen er niet echt voor open heb en ik er zelf geen moeite voor doe. En mijn beste vriendin is zwaarelijvig en die heeft wel relaties. Ik denk niet dat het per definitie aan je gewicht ligt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tuurlijk is er hoop! Ik ken verschillende mensen (dik en dun) die boven de 40 zijn en nu pas een vaste relatie hebben gekregen. Zorg dat je zelfvertrouwen hebt, zorg dat je uitstraling goed is (dan bedoel ik niet dat je moet afvallen, maar wel dat je je netjes kleed, goed op je hygiëne let en aardig overkomt), zorg dat je een hobby gaat uitoefenen die je a) heel leuk vindt en b) waar je kans hebt om een partner naar jouw keuze te ontmoeten. Het belangrijkste: wees vooral ook jezelf! Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: