Kan een relatie stand houden als beide partners anders tegen een relatie aankijken?
Je wordt verliefd, vind elkaar geweldig en er zit samen voor jullie een toekomst in. Tijd na tijd, het klopt. Ieder accepteert zijn of haar min-punten van de ander.
Wat worden onder de min-punten verstaan?
Verder.. beide partners kijken anders tegen de relatie aan. De ander wilt de relatie graag zo indelen.. de ander ziet het anders. Kortom beide kijken anders tegen de relatie aan hoe die moet zijn of hoe het moet gaan. Dan heb ik het niet over toekomstverwachtingen van beide kanten maar over het onderhouden van een relatie.
Kan dit geval wel voorkomen of is dit verzinsel van mijn brein complete onzin en bestaan zulke combinaties niet? Of ze bestaan wel.. maar zullen deze personen nooit tot elkaar aangetrokken worden.
Wie verteld mij het antwoord?
Eerst weer enkele vragen stellen als gast en dan een nieuw profiel, benieuwd wat de volgende naam op de Agenda wordt....
Daar zou ik pas écht moe van worden.
Toch weer even gelachen vandaag.
En je weet: "een dag niet gelachen is een dag niet geleefd".
Enniewee: Met dank aan Dette, die hem al op GVF had gezet, maar hem niet durfde te plaatsen ivm copyright dat in jouw bezit is (:P) heb ik hem nog wel voor je, komt 'ie: Nee hè!
Alweer?
Dat kán toch niet.
Hoeveel moeten andere GV’ers ouwehoeren over relatieproblematiek, voordat jij er over ophoudt?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.