Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik een ruzie met mijn date na een sms nog goedmaken?

Ik heb een tijdje gelden via internet een leuke meid leren kennen. Een week of 2 leuk over en weer gemaild, sms-jes gestuurd en na een dikke 2 weken volgde een date.
Deze date was zeer gezellig en toen we vertrokken, zeiden we dat we contact zouden blijven houden.
Een weekje later krijg ik een mail dat ze even rust wilde ivm drukte op haar werk en stress van persoonlijke aard.
Ik een weekje of 2 niks laten horen en toen eens netjes via de sms haar een prettig weekend gewenst en gevraagd hoe het nu ging. ...geen antwoord.
En een dag of 3 later stuurde ik haar een sms dat ik niet zo onbeschoft behandeld wilde worden en al heel zeker niet belogen of aan het lijntje gehouden wilde worden...
En toen kreeg ik ineens wel een sms terug. Als het zo moest, was ze er helemaal klaar mee en ik hoefde ook geen moeite meer te doen!

En hier heb ik dus spijt van. Wellicht had ik kalm moeten blijven ipv die sms te sturen.
Het was een leuke, gezellige en spontane meid en ik denk nog regelmatig aan haar, ook al is het ondertussen meer dan een jaar geleden...
Wat zou ik kunnen doen om het goed te maken? En ja, ze is nog single....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Schrijf een mail naar haar en zeg dat het je spijt en het niet je bedoeling was om haar overstuur te maken en dat je het echt gezellig vond bij jullie date. En dat je een tweede kans nog wilt. Ik zou een hele persoonlijke sms/mail typen. En als ze reageert dat ze ook nog een tweede kans wilt, ga dan samen uit eten of dagje weg, zodat zij de echte jij begint te leren kennen.

En als je niks meer van haar hoort moet je doorgaan en haar proberen te vergeten, want misschien is dit haar manier om je af te wijzen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beetje kort door de bocht van je. Je hebt geen idee hoe haar leven er uit ziet en wat er aan de hand is. Als iemand even geen tijd heeft voor dates, halve kennissen en andere zaken, dan is dat gewoon zo. Maar als je sorry zegt, kun je een hoop goed maken. Ook al "hoef je geen moeite meer te doen", zou ik toch even sorry zeggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing