Hoe kun je verbergen dat je smoorverliefd op iemand bent?
Mijn situatie: in een relatie met kinderen en NO WAY dat ik mijn partner ga bedriegen. Ik hou van hem en wil trouw zijn. Hier sta ik zelf ook helemaal achter. Dus ik zoek geen advies om niet vreemd te gaan want ik ben zelf wel zo sterk dat ik dit niet doe. Echter nu zitten we in een soort van relatiecrisis en wat dan vaak gebeurt is dat je dan verliefd kunt worden op een ander. Helaas is dit bij mij nu ook gebeurd. En ik wil dus helemaal niks met deze gevoelens doen, want ik wil mijn partner trouw blijven en met hem samen onze problemen oplossen. Ik wil het liefst ook niet over deze verliefdheid praten, maar deze voor mezelf houden. Maar telkens als ik 'die ander' zie dan word ik zo rood als een tomaat of straal ik andere signalen uit die laten zien dat ik hem wel zie zitten. Ik vind dit echt irritant, want wil alleen maar zo'n beetje in stilte verliefd zijn en zo weinig mogelijk met deze gevoelens doen. Deze gevoelens weg laten ebben en werken aan de problemen met mijn lieve partner. Hoe los ik dit op? Ik denk ook telkens aan 'die ander', ik vind dit helemaal niet leuk! Ik heb het gevoel dat mijn gevoelens een loopje met me nemen!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.