waarom raak ik in paniek in de les en hoe kan ik het voorkomen?
ik volg tegenwoordig duitse les aan een soort volkshogeschool in duitsland, nou had ik gister dat ik het even niet kon volgen, maar ik raakte helemaal in paniek, ik werd ontzettend misselijk en ik kreeg echt een ontzettende hekel aan mezelf, ik moest huilen en ben toen het kon gauw naar de wc gegaan, waarna de paniek wel enigsinds wegging maar ik echt een soort woedeaanval kreeg. nou vind ik dit erg beschamend en vervelend, ik heb wel een soort faalangst, maar ik kan zelf niet verklaren waarom ik toch zo in paniek raakte, ik had ook gewoon alle vragen kunnen beantwoorden met ik weet niet, maar ik viel gewoon helemaal stil. waarom gebeurd dit zo opeens? en vooral, hoe kan ik het voorkomen? vandaag ging alles weer prima, maar we zijn nu ook niet met dezelfde stof bezig, dus was ik ook niet vastgelopen. het is voor mij wel even wennen om weer naar school te gaan, in juni haalde ik mijn diploma en heb van dat moment tot begin deze week geen school gehad, maar ik ben absoluut niet bang om naar school te gaan, ik wil juist ontzettend graag.
iemand een idee?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.