Moet ik zeggen dat ik haar mis?
Ik heb laatst contact gehad met een meisje die ik al ongeveer 3 jaar lang niet meer heb gezien. Begon een beetje op whatsapp. Daarna gingen we met elkaar bellen. De eerste keer gingen we bijna 3 uur lang bellen en daarna bijna elke dag minimaal 1 uur. We praatten ook over relaties en ze vergelijkt me steeds met de vorige jongen die ze leuk vond. Ze vond me heel gezellig en we lachten altijd veel. Na een week hebben we onze eerste date gehad. Het was echt super gezellig en dat gaf ze ook aan (dat bleef ze herhalen). Ze belde me meteen op nadat ze klaar was met werken. Ze zei dat ik veel meer open was dan die vorige jongen en dat ze lekker haarzelf kon zijn.
De laatste dagen is het een beetje kortaf geworden (we communiseren via whatsapp). Het lijkt alsof ze geen contact meer met me wilt. Ik durf niet te vragen wat er aan de hand is dus vroeg ik of ze de laatste tijd druk heeft met huiswerk. Dat viel wel mee. Ik praatte dus vanzelf ook niet meer zo veel tegen haar als eerst. Op dat moment zoekt ze me weer op maar dat hielp maar voor eventjes. Ik mis haar heel erg en ik wil weer bellen en afspreken met haar! Ben nu helemaal in de war... Ik wil nog ongeveer 2 dagen wachten. Als dat zo doorgaat, wil ik haar opbellen en vertellen dat ik haar mis. Is dat een goed idee? Zoniet, wat moet ik doen? Ik ben nog steeds smoorverliefd op haar!
Ps: ze is 15 jaar
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.