Kan je tijdens je verliefdheid weten dat je met een levenspartner te maken heb?
Toen ik mijn vriendin leerde kennen voelde het heel goed en vertrouwd. Ik werd verliefd en zij maakte mij heel blij en gelukkig, met andere worden.. ze gaf mij zekerheid. Nu had ik eindelijk iemand gevonden bij wie ik me vertrouwd voelde en waarbij het andersom ook zo was. Als ik aan later dacht gaf mij dat een goed gevoel, een soort gevoel dat je weet dat het gaat gebeuren.
Nu vraag ik mij dus af of je dat wel kan voelen of het goed zit tussen twee personen? Is het niet de verliefdheid die je dat gevoel als een soort van " aanpraat" omdat beide personen dat willen? Toch vind ik dat raar want hoe verklaar je dan dat het goed en vertrouwd voelt en anders voelt dan met andere? Komt dat alleen maar omdat beide personen iets serieus willen of komt dat ook omdat beide personen aanvoelen ondanks dat ze verliefd zijn ook bij elkaar passen?
Ik zou graag willen dat iemand mij hierme kon helpen, het maakt mij namelijk een beetje onzeker. Zorgt de verliefdheid nou dat je dat allemaal zo gaat voelen of verklaard de relaiteit ondanks datje verliefd bent dat ook?
Als je open staat voor aanpassingen in je leven, kan je het prima redden. Twee personen zijn immers nooit identiek in gevoelens, gedrag, geloof enz.. Mijn vrouw en ik verschillen behoorlijk in sommige opvattingen. Maar we voelen ons samen helemaal 1. Natuurlijk is er een systeem dat er stofjes vrijkomen in je lijf die er voor zorgen dat je niet meer zonder die ander kan. Later gaan die weg en gaat verliefdheid over in genegenheid. En als je nu open staat voor aanpassingen is die genegenheid zo groot dat je dat zonder meer kan omschrijven als verliefd zijn. Als je zover bent, blijft je vrouw de liefste, de mooiste, de ....... (vul maar in) van de hele wereld.
Succes op je levenspad.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.