Heyy, ik ben 17 en wil weten of mijn moeder nog iets te zeggen heeft over mij als ik bijv niet meer thuis wilt wonen en kan zei eisen dat ik kom ?
Ik moet thuis best veel doen ik heb samen met mijn moeder al 3 keer in een blijf van mijn lijf huis gezeten we moesten vluchten voor me stiefvader en woon nu in Groningen maar ik heb een vriend in Enschede en mijn moeder probeert er alles aan te doen om ons uit elkaar te krijgen ze noemt wat wij hebben geen relatie, omdat ik nog geeen sex hebt maar dat is geen goede reden om te zeggen dat we da. Geen relatie hebben.. Ik zie mijn vriend alleen in de vakantie dat vinden we heel moeilijk maar we kijken uit naar de toekomst..me moeder wilt dat ik naar huis komt terwijl de vakantie nog niet voorbij is en ik wil graag hierblijven hier heb ik zelf ook 3 jaar gewoond en heb veel vrienden in Enschede en in Groningen niks ik heb wel school maar heb daar geen vrienden kunnen maken.. Dus als ik in Groningen ben verveel ik me vaak en voel me eenzaam ik bel heel vaak met me vriendje en soms wel 3 uur achter elkaar omdat ik hem mis en niks anders kan doen en dat heeft me moeder ook verboden ik mag hooguit nog maar een uur per dag met hem bellen, nu wik ik weten al ik hier blijf mijn moeder heeft al gedreigd dat ze de politie wilde bellen dus ben ik oud genoegd om zelf te bepalen wat ik doe en wanneer ik naar me eigen vriendje toe mag ??
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.