Wat moet ik doen nu het uit is? Moet ik wel of niet praten?
Sinds twee jaar heb ik een vriend waarvan ik erg hou. Het is vorig jaar voor een paar maanden uitgeweest, maar daarna zijn we weer bij elkaar gekomen. Een aantal weken geleden ben ik erachter gekomen da hij mij heeft bedrogen met een ander meisje, terwijl hij zweerde totdat ik het bewijs had, dat er niets is gebeurt. Ik heb eerst zitten twijfelen over wat ik wel en niet moet doen, maar ik heb, na het bewijs, ervoor gekozen het uit te maken.
Nu het uit is lijkt hij er totaal geen moeite mee te hebben terwij ik kapot ga van binnen. Hij zegt wel dat hij van me houdt en dat hij spijt heeft, maar geen enkel andere moeite doet hij.
Ik heb hem nooit bedrogen of iets gedaan van hem ooit pijn zal doen. En toch heeft hij mij dit aangedaan.
Ik probeer overheen te komen maar het feit dat hij er totaal niet mee zit ergert me. Vele zeggen dat hij zeker spijt zal krijgen, maar dan vraag ik me af waarom hij geen moeite doet?
Mijn vraag is: Hoe moet ik hiermee omgaan? Moet ik wel of niet praten? Zal hij spijt krijgen als ik praat of juist als ik afstand neem en niets zal laten horen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.