Hoe kan ik het beste weer contact zoeken met mijn stiefzusje?
Ik heb de afgelopen week de relatie tussen mij en mijn stierzus ongelooflijk verpest. Ik ben midden in de nacht terwijl ik naar de badkamer wou op haar kamer terecht gekomen. Ik had mezelf op de automatische piloot gezet en s'nachts ben ik niet altijd even helder. Nou kan dit misschien 1 keer gebeuren maar het gebeurde twee keer achter elkaar! En ze is ontzettend geschrokken natuurlijk.
Nu heeft dit conflict zo'n dieptepunt bereikt dat ze weigert thuis te komen (ze is bij haar zus) als ik er ook ben.
Deze hele situatie is ontzettend ongezond, want ik woon samen met haar vader (stiefvader) en broer (stiefbroer). In al die jaren heb ik haar geen strobreed in de weg gelegen en langzamerhand wordt ik afgeschilderd als een crimineel.
Nu rest mijn vraag: Hoe kan ik dit nu gecontroleerd uitwerken en uitpraten? Geneest tijd alle wonden?
Het kan natuurlijk ook een homofiele relatie zijn, maar dan wordt de vraag er niet duidelijker op.
Ik woon samen met haar, vader en broer gewoon als gezin. In geen zin was de relatie meer dan twee bevriende mensen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.