Collega verliefd op me, heb ik het verpest?
Hallo,
Zal bij het begin beginnen. Een aantal maanden geleden werkte er een meisje bij mij op het werk die ik wel leuk vond. Helaas nam ze ontslag en sindsdien heb ik nooit meer gesproken aangezien ik haar alleen op het werk zag.
Die week na haar ontslag was ik aan het werk in het magazijn en kwam er een collega van me binnen. Ik deed toen wat en zij zei Leuk werk? Ik zei nou je moet er maar van houden, en toen zij zei: ik van jou...
Ik zei zo van oow en heb er niks meer over gezegt en het eigenlijk laten rusten. Die week daarna was ik ergens mee bezig en ze keek steeds in mij richting viel me op, ik ben eerder verlegen dan spontaan en deed net of ik niet zag.
Nu maanden later is het volgens mij nog steeds zo, er is niks gebeurd. We zien elkaar ook alleen op het werk en heel soms op school, maar dat is niet echt tegenkomen maar meer in de verte. Ze zegt altijd Ha Paul! en dan zeg ik haa terug. Ook kijkt ze wel is naar mij en glimlacht, ook vandaag liep ze aan de andere kant voorbij en keer naar mij en glim lacht weer..
Ik ben een leek op het gebied liefde, ben 18 maar nog nooit wat gehad en weet niet of ze me wel leuk vindt. Hoe langer ik er over nadenk hoe meer ik begin te twijfelen. Heb ook geen idee hoe ik het moet aanpakken...
Vragen zijn dus, is het niet gewoon gedrag van haar. Of vindt ze me misschien leuk. Ook hoe kan ik dit het beste aanpakken? Tips!..?
Gr, Paul
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.