Is het waar dat je bij een vrouw die met haar benen over elkaar zit kunt zien of ze je mag of niet?
Als het bovenste been naar je toe is gericht en het onderste been van je weg is, wil ze graag met jou praten en sluit ze de rest van het gezelschap uit.
Ook wetenschappers zijn mensen met beperkingen en/of beperkte visies hoor. Ze zijn lerende, net zoals jij en ik doch ze hebben gewoon meer lef om hun overtuiging te brengen op een wijze die onbewust levende mensen als kuddedieren doet volgen. Maar wanneer er enkelen in de kudde goed wakker zijn dan zien ze de hiaten in de wetenschappelijke citaten.
Let hier maar eens wat bewuster op dan merk je dat dit klopt. Waarom dwepen mensen de dag van vandaag nog steeds met het label wetenschappelijk onderzoek? Is dat bij gebrek aan vertrouwen in hetgeen je zelf proefondervindelijk ervaart?
Zijn we tenslotte niet allemaal experimentele wetenschappers? Weet je, ik hoor steeds vaker meer zinnige en/of effectief bruikbare zaken vertellen door de 'gewone' mens in de straat dan door hoog aangeschreven wetenschappers (en ook politici) die de onzekere mens overbluft met ingewikkelde woorden en formules. Maar...
iedereen heeft zowel het recht als de mogelijkheid om klakkeloos te geloven wat wordt aangeboden of niet. Dus ik klaag niet over het overaanbod, hoe ridicuul ik het soms ook vind, ik pik er gewoon het mijne uit en laat anderen steeds bewuster hun eigen weg kiezen en/of naar hun eigen overtuiging leven. Want het is de verscheidenheid aan meningen die het allemaal zo boeiend maakt en die ons dwingt tot steeds bewuster nadenken, toch? Liefs en Big Smile van me
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.