Hoe kun je er voor zorgen dat je gevoelens voor iemand verdwijnen of minder worden ?
Een tijd geleden is mijn relatie verbroken van een aantal jaar, omdat ik het gevoel had dat hij veel minder van mij hielt dan ik van hem en omdat het gewoon niet lekker liep.
Nu gaat hij helemaal verder met zijn eigen leven, flink stappen en ik heb het vermoeden dat er ook een andere meid is.
Maar ik hou nog zo veel van hem dat ik er gek van word ook is het zo dat al mijn vrienden een relatie hebben en ik de enige vrijgezel ben waardoor ik mij heel alleen voel.
Kom altijd op de 2e plek.
Ook vertrouw ik niemand meer doordat de persoon die ik het meeste vertrouwde me zoveel pijn heeft gedaan en me zo heeft laten zitten.
Ik ben al aan meer hobby's en sporten gaan doen voor wat afleiding en om nieuwe mensen te ontmoeten maar op een of andere manier wil het gewoon niet lukken iedereen is teveel bezig met zijn eigen leven.
Dus hoe kan ik er voor zorgen dat mijn gevoel voor mijn ex weg gaat of in ieder geval minder ?
En is het wel echt dat ik hem terug wil omdat ik zoveel van hem hou of wil ik hem gewoon terug omdat hij mij niet meer wil en daardoor heel onzeker ben geworden?
Alvast bedankt!
De een verwerkt zulke dingen nou eenmaal sneller dan de ander. "ik vermoed dat er aan andere meid is" Tsjah, het is uit tussen jullie!
ik zeg alleen dat het zo is en dat ik wil dat mijn gevoelens voor hem ook weg gaan of minder worden.
Omdat het mij gek maakt. En ja tuurlijk vind ik het vervelend als hij een nieuwe vriendin zou krijgen, maar daarom wil ik ook dat mijn gevoelens wat minder worden zodat het allemaal wat draagbaarder is voor mij snap je? Liefs,
Je hebt afkickverschijnselen....
Wel apart want ik ben idd veel meer gaan sporten om rustiger te worden. Liefs,
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.