Kan een foute man WEL slagen in een relatie?
Je lees regelmatig verhalen over 'foute mannen'. Mannen waarover word geschreven dat ze houden van aandacht, jagen, sneller vreemdgaan, dit verzwijgen/liegen. Vaak loopt zo'n relatie desastreus af mede omdat de vrouw dit in stand houd en niet voor haar grenzen opkomt. Ik vraag me af of deze mannen wel kunnen slagen in een relatie. Behalve wellicht een open relatie. Maar kunnen zij hun slechte patronen doorbreken en slagen in een respectvolle, balanceerde relatie aangaan en laten slagen?
voor élke fout die wij bij anderen zien merken anderen minstens zoveel fouten op bij ons, dus kan je mijns inziens maar beter naar de constructieve elementen zoeken dan geef je anderen een mooi voorbeeld om dat ook te doen, toch? Niet altijd even simpel maar leven op Aarde is nu eenmaal niet simpel, voor niemand. We kunnen het wel simpel maken door anders en/of constructiever ingesteld naar hetzelfde te kijken. Het blijft ook mij steeds weer verbazen hoeveel makkelijker we het onszelf daarmee maken. Liefs en Big Smile van me
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.