Kan ik mijn partner vertrouwen?
Ik kom erachter dan mijn vriend tegen me blijft liegen. We zouden het huis gaan schilderen en hadden allbei afgesproken 80,- euro hiervoor te pinnen. Toen we dit gingen doen kwam zei hij dat hij nog maar 40,- kon pinnen omdat de sportschool afgeschreven was. Gister heb ik stiekem zijn rekening gecontroleerd en kwam ik erachter dat hij diezelfde dag voor dat we geld gingen pinnen nog 40,- had gepint bij een kledingwinkel. Hij heeft mij nooit verteld dat hij hier geweest is en wat hij gekocht heeft. Ook zag ik een bijboeking van een jas van 250,- op zijn rekening van een paar maanden terug. Hoewel hij dit jas nog steeds heeft en ik niet kan plaatsen waarvoor dat geld is. hij heeft tenslotte niks verkocht. Dit is gebeurd toe we op vakantie waren. Nu ik hier achter ben gekomen vertrouw ik hem niet meer. Waarom zou hij liegen waar hij geld aan uitgeeft en komt hij ze afspraken niet na als we samen ergens geld aan hebben uitgegeven? Ook die 250,- heeft hij nooit iets over gezegd en waarvoor dat bedoeld was. Ik denk dat hij iemand heeft opgelicht.... Daarnaast had hij gister 50,- nodig voor een dag weg met ze neef en had geen geld zei die. Ik zag dat die die dag ervoor 50,- had gepint ergens hoewel die wist dat die geld nodig had voor die dag. Hij komt dan bij mij om geld vragen. Wat moet ik doen? Ik kan hem hier niet mee confronteren want dan weet hij dat ik op zn rekening heb gekeken. En ik vind het heel raar dat hij mij niks verteld over die 250,- Wat kan ik doen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.