Ben ik een goede vader, als ik geen wraak neem nadat mijn 12 jarige dochter is misbruikt door een 27 jarige jongen?
Mijn 12 jarige dochter ( en andere 12 tot 14 jarige meisjes) zijn misbruikt door een 27 jarige jongen, alles is in werking gesteld, politie, huisarts,slachtofferhulp, kinderpsycholoog.
Maar nu al 3 weken ben ik boos, gestrest, depressief aan het worden en heb erge wraakgevoelens, al 3 weken hou ik mij in om niet die jongen op te zoeken en erge dingen te doen.
Ik heb altijd gezegd dat als iemand mijn vrouw of konderen iets aandoet ik daarvoor de gevangenis in wil gaan.
Iedereen die ik gesproken heb zeggen allemaal hetzelfde "als mijn kinderen zoiets overkomt dan zoeke ikdie vent op en schop hem helemaal lens"
En wat doe ik.. Helemaal niets, ik heb mijn dochter niet kunnen beschermen, de schuldgevoel wordt met de dag groter, voel me elke dag ellendig en waardeloos als vader.
Elke dag rijst bij mij de vraag op "ben ik een goede vader die ten alle tijde zijn kinderen beschermt" en elke dag kom ik tot de conclusie, nee dat ben ik niet", het sloopt me elke dag.
Wie heeft hier ervaring mee, en kan mij advies geven?
Radelose vader.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.